Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Santiago20

** Dział Prywatny * Santiago **

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że moderator krąży nad działek "Leki" i nie da Nam popisać sobie swoje odczucia po lekach, postanowiłem założyć dział Prywatny. 

W tym temacie uprawniam tylko do pisania..

@KotJaroslawa

@Dragon Ball

Tutaj możemy sobie wreszcie popisać, w dziale "Leki" moderator Nas nie lubi! 😕

Tak wiec.... @KotJaroslawa @Dragon Ball

Meldować się!! :D Jak zdrowie? Jak minął dzień?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Haha, jaki brecht :D U mnie dzisiaj jest chyba lepiej, ale wszystko krąży w stronę sedacji - spałem do 12 i od 12.15 do teraz.

Częst mam wrażenie, że lek zaczął działać, ale tylko w czasie snu, śnią mi się przyjemne rzeczy.

Cały czas wacham się czy zwiększyć se do 4o mg, ale chyba to w końcu zrobię.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Sertralina miała tą zaletę, że była tania jak barszcz - 100mg za 6zł.

Tutaj jakbym zwiększył do 40mg to by mi wychodziło 30zł za najtańszy zamiennik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dragon BallxD przyznaj że Santi ma pomysłA! :D Moderator cały czas krąży nad działem Leki i kasuje posty.

 

Coś długo śpisz po tej Citalopram. Może przejdzie. Też mi się śniła dziś bardzo przyjemna rzecz.. jak byłem w podstawówce, mnóstwo znajomych, cały czas ktoś coś odwalał.. ech.. te czasy.. przebudziłem się z bananem na twarzy.. jak nigdy! Teraz gdy sobie pomyślę że kiedyś narzekało się że dużo nauki, sprawdzianów, nie chciało się chodzić do szkoły.. Teraz marzę o tym aby cofnąć czas i móc przeżyć to jeszcze raz... 🙂

Ja aktualnie biorę 200mg Fluwoksaminy. Jest nieźle, lęk tak jakby zmalał. W miarę komfortowo czuje się w sklepie. Ale jeszcze muszę to dogłębniej sprawdzić.. ALE! Za to tak jakby wzrosły myśli natrętne.. ech.. jak jedno wychodzi dobrze to drugie pier.oli 😕 Ale myślę że jakoś z myślami natrętnymi dam sobie radę aby lęk przestał mi dokuczać!

A w szkole jak?

Edytowane przez Santiago20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

jak czuje się dobrze, to pewnie żyje życiem na tej swojej 4oo serty :D no długo śpie, ale mam wrażenie, że jednak poprawia mi się samopoczucie z dnia na dzień.

może bym zwiększył na razie do 3o mg...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dragon Ball Ja się czuje w końcu dobrze ale nie na dawce 150mg jak kazał mi brać szaman tylko 200mg :D

Chyba sobie zwiększę jeszcze do 250mg bo czuje niedosyt..

 

Może to faktycznie trzeba brać końskie dawki żeby cokolwiek czuć? Jak właśnie KotJarosława :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zwiększaj, jak wystarczy Ci tabletek.

Ja dziś miałem chyba najlepsze samopoczucie od pół roku. To chyba znak, że cital jest dla mnie.

Biorę to 5 dni. Jutro definitywnie zwiększam do 4o mg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zacząłem się bardziej interesować jedzeniem, zaczęło mi ono smakować :D

Senność? Hmm.. póki co nie przeszkadza mi ona zbytnio :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam nastrój dzisiaj? U mnie spoko na 200mg. Nie wiem czy testować wyższe dawki? Może będzie lepiej?

Ja o dziwo jem mniej niż na SNRI, a powinno być odwrotnie! Jem 2-3 razy dziennie i mi to wystarcza. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

To Ty żeś ucichł :D:D U mnie? Były dwa dni lepszego samopoczucia, ale mineły bezpowrotnie.

Nie wiem czy to przypadkiem nie dlatego, że wziąłem 40mg. Jednak jak zwykle speniałem, że mi za szybko tabletki zejdą i wróciłem na 20mg. Od dziś konsekwentnie jednak biore 30mg, ze względu na gorsze samopoczucie. Biore już 10 dni, gdzie 8 i 9 dzień już miałem przebłysk, że może jak to się rozwinie, to będzie lepiej, ale jednak doopa. Już kombinowałem skąd tu mianseryne załatwić, żeby wzmocnić efekt terapeutyczny.

Ogólnie wyliczone mam co do tabletki, kiedy mi się skończą, to będzie jakoś 15 grudnia i wtedy lecę albo po przedłużkę citalu (jak będzie działał), albo wenla lub serta do prywatnego lekarza (już mam obdzwonionego, wiem kiedy przyjmuje nie trzeba się zapisywać i kasę bd miał). Z kolei na 10 stycznia jestem zapisany dodatkowo do nowej Pani dr na nfz. Jeszcze u kobiety nie byłem. Ale już NIE będę miły i uśmiechnięty wchodził jak zawszę, bo to widzę przynosi odwrotny skutek, myślą żem zdrowy, a ja po prostu chce być miły, tak mnie nauczono. Będę wchodził smutny i wkurwiony :D Prawdziwy ja :D

A jak u Ciebie stary?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dragon Ball No być może to i ja nie wchodziłem na forum.. bo w sumie po obejrzeniu pewnego filmu na YT byłem poruszony i rozkminałem :D To dobrze że będziesz chodził prywatnie do psychiatry. Wenlafaksyne to dobry lek, ale powodował u mnie takie trochę głupie nakręcenie, wstawało się rano i funkcjonowało jak robot, w sumie to wolałem to niż wegetacja w domu... U mnie po wejściu na 200mg Fluwoksaminy odczuwam taki "speed", jest mi gorąco. W sumie to fajnie. Tylko mam pewien duży problem.. wszystko fajnie gdyby nie to że w nocy zgrzytam zębami... Wydaje mi się że to skutek uboczny Fluwoksaminy. Ja też właśnie wchodzę do lekarza pod taką jakby "maska" , uśmiechnięty itp. A w głębi duszy czuje głęboki smutek.. nie wiem dlaczego tak robię...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×