Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Bartosz33033

Witam !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum

Mam na imię Bartosz jestem DDA i lęczę się na depresje

Po wieloletnim przyjmowaniu Anafranil zmieniłem lek na Wenlafaksynę, Anafranil przestał działać.

Wenlafaskynę przyjmuję od dwóch miesięcy, generalnie nie jest żle, ale mój nastrój zmienia się często(duże wahania nastroju)

Pytanie: czy stabilizarory nastroju są pomocne w takich przypadkach?

Pamiętam, że kiedyś brałem coś takiego z Anafranilem(na początku leczenia, nie pamiętam co...)

Teraz przyjmuję Wenlafaksyna 2x75mg i Trittico 2/3 na noc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że stabilizator nastroju byłby dobrym rozwiązaniem, ale warto też szukać pomocy w innych lekach, dużo nie brałeś, masz jeszcze dużo do wyboru. Anafranil to dobry lek, szkoda, że przestał działać, możesz spróbować z SSRI np. paroksetyną albo amitryptyliną, opipramolem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum, Bartosz33033. Na wahania nastroju przyjmowałam kiedyś (z dobrym skutkiem) lamotryginę - może to właśnie lek z początków Twojej farmakoterapii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×