Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
misiek255

Problem z chodzeniem bardzo silne naprężenia prawej nogi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! :))

 

Mam bardzo silne naprężenia prawej nogi podczas gdy próbuje chodzić ,jest coraz gorzej ,bez lorafenu 2,5 mg nie mogę zrobić poru kroków. Mam zdjagnozowane schizofrenie paranoidalno , dysocjacyjne zaburzenie ruchu , biore leki rispolept 6 mg i kwetaplex 300mg , miale elektrowstrzasy w Pruszkowie na oddziale 2 fk , biore leki ,wczesniej jak mogłe m chodzić ,chodziłem do psychologa ,ale nic nie dało . problemy z prawą nogą mam od 1,5 roku .Brałem też hydroksyzyne ale po niej fatalnie sie czuje ,spamilan tez ni edobry powodowały jeszcze wieksze napreżenia i tachykardie ,alprox , rumianek ,krople waleriana ,wszytskiego bym spróbował ,Naj bardziej pomaga ale na krótko lorafen ,troche rozluznia miesnia , i wtedy jakos troche chodze ,do tego mam silne niepokoje i wyostrzenie wzroku ,z którymi sobie nie radze , Dodam ze troche boje sie ludzi izoluje sie nie wychodze bo nawet teraz nie moge z domu ,uważam ze ludzie mnie nie lubią ,gadają o mnie plotkują ,wymyślają rózne historie na moj temat i chcą mi cos zrobic , czasami mam wrazenie ze cos słysze ,w tedy zle sie czuje .Byłem juz u kilku psychiatrów i psychologów .Nie wiem co zrobić ,gdzie pojsc o pomoc

Czy moze mieliscie tak podobnie ,ja juz nie mam siły ,te problemy z chodzieniem wywyolują u mnie starszny lęk i zle samopoczucie. Leżałałem kika razy w szpitalu . Czuje straszny lęk i wstyd przed ludzmi i miałęm wrażenie ze sie na mnie patrzyli i sie mną interesują i mówią. Chcaiłbym troche pochodzić Musze mieć jakoś blokade psychiczna czy lęk społecznosciowy ,niewiem jak to nazwać ,przez 1,5 roku trzy rrazy mnie to posciło chodziłem swobodnie poł dnia było zajebiscie .Byłem u kilku psychiatrow ,psychologów ,neuurologa ,ortopedy i fizjoterapełty ,nie wiem gdzie jeszcze pójsć.

Może miał ktoś podobnie i moze mi jakos pomóc?

Pozdrawiam!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Reghum

Nie wiem czy to nie urojenia hipochondryczne, ale będzie niech, że nie.

 

W moim przypadku ja sam czuję lekkie naprężenie lewego uda w pewnych momentach, albo czasem mięśnie (a tu już niezależnie) mi lekko wibrują, tak przez kilka sekund.

Kiedyś takie objawy były znacznie częstsze więc uznałbym, że to po prostu przechodzi.

 

Co do paranoi... Bierz leki, i tyle. Możesz poprosić o Solian dla większego efektu terapeutycznego. Ja nie mam jej, ale za to mam zab. lękowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyostrzenia wzroku masz od rispoleptu. Brałem kiedyś consta depo 50 mg. Paskudny objaw, pozbyłem się go dopiero po ponad 3 latach na solianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyostrzenie wzroku jest nie do wytrzymania solianu nie bralem ,ale pamietam ze wyostrzał mi sie wzrok nawet na 5 mg zolafrenu ,tak samo na zypyli ,pernazynie ,clopixolu i kwetalpexu ,ja am to juz od bardzo dawna ,starsznie sie od tego męcze . Jak mowiłęm to lekarzom to mowili mi ze wyostrza sie wzrok jak za malo bierze sie lekarstw ,mi to sie zaczyna od lęku ,czymś sie mocno przestrasze i juz mmnie to łapie ,Opróćz wyostrzeniea wzroku dostaje bardzo silnego niepokoju który czasami razem z wyostrzeniem wzroku trwa ok8-10 godzin ,sece bije mi wtedy bardzo szybko o mam ogromne cisneinie ,serce boli ,i mam same lęki ,bardzo sie wtedy wszystkiego sie boje . Dodatkowo wtedy moj mózg nie myśli czuje ogromą pustk, nie wie jak wtedy sie nazywam i gdzie mieszkam czuje tylko lęk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyostrzenie wzroku jest nie do wytrzymania solianu nie bralem ,ale pamietam ze wyostrzał mi sie wzrok nawet na 5 mg zolafrenu ,tak samo na zypyli ,pernazynie ,clopixolu i kwetalpexu ,ja am to juz od bardzo dawna ,starsznie sie od tego męcze . Jak mowiłęm to lekarzom to mowili mi ze wyostrza sie wzrok jak za malo bierze sie lekarstw ,mi to sie zaczyna od lęku ,czymś sie mocno przestrasze i juz mmnie to łapie ,Opróćz wyostrzeniea wzroku dostaje bardzo silnego niepokoju który czasami razem z wyostrzeniem wzroku trwa ok8-10 godzin ,sece bije mi wtedy bardzo szybko o mam ogromne cisneinie ,serce boli ,i mam same lęki ,bardzo sie wtedy wszystkiego sie boje . Dodatkowo wtedy moj mózg nie myśli czuje ogromą pustk, nie wie jak wtedy sie nazywam i gdzie mieszkam czuje tylko lęk.

Wypisz wymaluj moje efekty na rispolepcie consta depo 50 mg jak i również na 37,5 mg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie prawda że wyostrza się wzrok bo za mało leków się bierze. Po prostu to jest paskudny efekt uboczny działania leków którego później ciężko jest się pozbyć. Jeśli coś takiego występuje należy zmienić lek bo funkcjonowanie z takim objawem to piekło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze przechlapane jak mam sie z tym meczyć do końca życia ,zmienił bym na jakis inny lek ,ale to pewnie nie pomoze , wydaje mi sie ze mi sa potrzebne jeszcze silniejsze leki ,czym silniejsze leki tym silniejsze niepokoje i wyostrzenie wzroku . Chciałbym brać np solian ale to pewnie za słaby lek dla mnie ,obecnie biore dwa ,próbowałem odstawić ,ale chyba za długo go biore miałem silny natłok myśli i mosiałęm wrócić do leków .Oprócz wyostrzenia wzroku mam silne naprezenia prawej nogi sa nie do wytrzymania ,boje si eze skończe na wózku inwalidzkik w dpsie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×