Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
neuroticking

nerwica

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Cierpię na nerwicę. Jestem na fluoksetynie od miesiąca 20 mg (jedna tabletka na rano) i po okolo 20 dniach poczulem poprawe. Jednakze od 3 dni jest troche gorzej, motywacja sie obnizyla, niewiele rzeczy mnie cieszy i jestem drazliwy, aczkolwiek fakt jest taki, ze nie mam lęków. Czy możliwe jest, aby lek po tym czasie przestał działać? Czy lepiej byłoby poprosić lekarza o zwiększenie dawki? Wczesniej bylem na escitalopramie i wenlafaksynie i obie te substancje dzialaly slabo, moje zycie to byla jedna wielka sinusoida, pare dni spoko a nastepnie pare koszmarnych.

 

Pozdrawiam i prosze o rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj jeszcze z tą decyzją i zwiększaniem. Biorąc leki często zapominamy, że człowiek to tylko człowiek, i nawet na lekach mamy czasami gorsze dni, gorsze samopoczucie, momenty osłabienia. Nie masz lęków - czyli lek nie przestał działać. Jeżeli taki stan depresyjny będzie się utrzymywał dłużej - wtedy zapytaj lekarza o większą dawkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za odpowiedz. Nie mam lęków w takim sensie, że jak jestem w domu to niczego sie nie boje. Ale nie za bardzo chce mi sie z niego wychodzic, o to chodzi. Nie za bardzo chce mi sie spotykac ze znajomymi, robic to co normalnie sprawialoby mi przyjemnosc. Nie mam natretnych mysli, ale tez moja motywacja nie nalezy do najwyzszych. Myslalem, ze po zmianie wenlafaksyny na fluoksetyne bedzie o wiele lepiej - wiele naczytalem sie o podwyzszonej motywacji, pewnosci siebie, humorze. U mnie czegos takiego jeszcze nie bylo, fakt, ze po okolo 20 dniach na fluoksetynie przyszla poprawa, z dnia na dzien widocznie bylo lepiej, ale nigdy nie osiagnalem takiego stanu, w ktorym moglbym powiedziec, ze czuje sie 'normalnie' - tak, jak chcialbym sie czuc. Zazywam fluoksetyna dzien w dzien od 20 lipca (czyli wlasciwie juz lekko ponad miesiac), a niedlugo zaczyna sie drugi rok studiow. Chcialbym w koncu poczuc sie normalnie i zaczac wreszcie zyc, a nie chowac sie w domu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mimo wszystko poczekaj jeszcze. U mnie lek osiągnął pełnie swoich możliwości po siedmiu tygodniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×