Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
redziu96

Dziwne objawy po odstawieniu leku.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem czy dobrze wybrałem temat.

 

Jestem od 3 lat leczony olanzapina.

Dawki sięgały od 10 do 20mg. Niestety pare tygodni temu przestałem brać olanzapine kończąc na 5mg i mam taki problem, że po odstawieniu olanzapiny ciężko mi się zasypia, często się budzę w nocy z dziwnym uczuciem przerażenia z tego względu że moje sny są bardzo dziwne. W znaczeniu, że inaczej je odczuwam jakbym nie spał i śnił i mnie to bardzo denerwuje. Dziś akurat gdy chodziłem po ulicy to nagle poczułem osłabienie, czułem się jakbym miał upaść na ziemię i zacząć jeczec . Brałem również depakine 1250mg która odstawilem po rozmowie z psychiatra. Mam 18 lat i nie czuje żadnych objawów schizofrenicznych mimo że mam wykrytą. Dzisiaj na uspokojenie wziąłem 100mg solianu bo olanzapina mi się skończyła. Czy są to objawy odstawienne olanzapiny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety organizm się uzależnia. Odstawiałam kwetiapinę pojawiły się objawy grypopodobne, bolało mnie całe ciało, do tego mdłości, nudności. Minęło po 3-4 tyg od odstawienia. Nie możesz zasnąć, bo olanzapina cię usypiała i teraz organizm musi się przestawić, że nie ma już wspomagacza. To jest okropne, ale warto to odstawić i nie truć więcej siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, nie wiem czy dobrze wybrałem temat.

 

Jestem od 3 lat leczony olanzapina.

Dawki sięgały od 10 do 20mg. Niestety pare tygodni temu przestałem brać olanzapine kończąc na 5mg i mam taki problem, że po odstawieniu olanzapiny ciężko mi się zasypia, często się budzę w nocy z dziwnym uczuciem przerażenia z tego względu że moje sny są bardzo dziwne. W znaczeniu, że inaczej je odczuwam jakbym nie spał i śnił i mnie to bardzo denerwuje. Dziś akurat gdy chodziłem po ulicy to nagle poczułem osłabienie, czułem się jakbym miał upaść na ziemię i zacząć jeczec . Brałem również depakine 1250mg która odstawilem po rozmowie z psychiatra. Mam 18 lat i nie czuje żadnych objawów schizofrenicznych mimo że mam wykrytą. Dzisiaj na uspokojenie wziąłem 100mg solianu bo olanzapina mi się skończyła. Czy są to objawy odstawienne olanzapiny?

 

Czy czujesz się tak jeszcze? Czy przeszło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy są to objawy odstawienne olanzapiny?

Trzy lata zażywania olanzapiny daje swoje efekty. Twój organizm potrzebuje czasu, by przystosować się do braku chemii. Daj sobie czas - powinno być lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×