Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
junomi

Dziwny stan po zomirenie. Proszę o radę

Rekomendowane odpowiedzi

Wziąłem po raz pierwszy zomiren i zrobiłem się po nim strasznie zdenerwowany. Mam dziwne fale gorąca i ogólnie strasznie niepokój. Czy to normalne objawy po tym leku? Serce mi wali jak szalone. Dziękuje za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

nie jest to normalne

czasami zdarza się, że dochodzi do reakcji paradoksalnej i lęk zamiast zmniejszać się - zwiększa się

 

musiałbyś zapytać swojego lekarza co w takiej sytuacji, ja nie mam pojęcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×