Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
zaczarowana

Problem fizyczny (pytanie do pań)

Rekomendowane odpowiedzi

Taki efekt mogą powodować leki przepisane przez psychiatrę, jakie bierzesz i czy w ogóle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LilaWolken, ni denerwuj sie, Skoro okresy miewasz roznie to nie ma powodu do paniki. Swoja droga powinnas przebadac te nieregularne okresy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaczarowana, nie biorę wcale. Nie leczę się.

 

Candy14, wiem, wiem... ale zbieram się jak sójka za morze... Z reguły to jest różnica 2-4 dni w cyklu.

 

Ale co z tym różowym śluzem, kurczaczki. ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raz, że powinnaś się w takim przypadku przebadać, a dwa, że to może być stres on na nas niestety też może tak wpływać, że zaburzają się cykle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

LilaWolken Prz mocnym stresie zdarzało mi się,że miesiączka przesuwała mi się o kilka dni. A Czasem pojawiała się prędzej, po prostu wszystko mi się zaburzało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co z tym różowym śluzem, kurczaczki. ;/

zielony swadczy o infekcji.. idz sie przebadaj zeby sie uspokic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×