Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica ,Depresja , Dziewczyna


Nerwós

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Jestem tutaj nowy na forum i jest to mój pierwszy post. Sam wiem dlaczego się tutaj zarejestrowałem może ma skromna nadzieje ze z kimś porozmawiam i jakoś mi ulży. Od paru lat nawet nie wiem dokładnie ilu wydaje mi się od dzieciństwa mam depresje . Od dziecka mialem problemy w domu i w szkole , ojciec alkoholik bił matkę . W szkole też nie za wesoło w szkole z racji ze miałem problemy w domu wszystko przenosiło się na kontakty z rówieśnikami , nie byłem akceptowany częste wyzwiska dokuczanie itp. Te problemy których nie jestem wstanie wymienić wszystkich przez lata wyrobiło ze mnie osobę znerwicowana i przelękniętą i zamkniętą w sobie. Teraz mam 23 lata studiuję , zmierzam w kierunku prowadzenia własnej firmy mam dziewczynę i właśnie o nią mi chodzi. To wszytko co osiongnołem było dla mnie strasznie , ciągły stres, lęki nie wiadomo przed czym . I do dnia dzisiejszego wszytko przeżywam każdy dzień jeśli mam coś robić próbuję się wyluzować ale nie potrafię , Leczyłem się już brałem leki i było ok teraz przestałem i dalej tak samo ale ja widzę ze potrzebuję rozmowy z psychologiem czy coś bo sam nie wiem . Jesli chodzi o dziewczynę wczoraj pojechała do Angli na zarobek przed wyjazdem wyznał mi że che przerwy nie chciał powiedzieć dlaczego . W końcu wydusiłem z niej to i powiedziała mi ze chce żyć normalnie bez nerwów bez stresu a ze mna nie potrafi bo ciągle narzekam i podejrzewam kazdego że che mnie skrzywdzić . Na dodatek chodzi o jej byłego rozstali się przed mną on ja zostawił dla swojej byłej potem nie poznała i było ok . Teraz dowiedziałem się że jestem problemem dla niej bo ona che żyć normalnie a a ja nie umiem a z byłym było inaczej mów ze myśli ciągle o nim i nie wie co robić mamy przerwe od siebie ale ja się boję że nie bedzie ze mna ze nie wytrzyma bycia ze mną i mojego gadania . Ja chodź bym chciał to nie potrafię się nie przejmować prosi