Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
piotrek9444

Anafranil 10mg czy to bezpieczny lek?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moj psychiatra przepisal mi na moje lęki lek anafranil 10mg ale boje sie ze po tym bede mial jakies skutki uboczne czy ktos wie czy po tym leku bede mial jakies skutki uboczne? Prosze o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy lek psychotropowy może spowodować skutki uboczne, ale nie u każdego one wystąpią. Nawet jeśli na początku leczenia ujawnią się nieprzyjemne objawy, to po pewnym czasie powinny się one zmniejszyć lub nawet ustąpić. Każdy pacjent inaczej reaguje na tego typu leki, więc nie można jednoznacznie stwierdzić, czy wystąpią u ciebie jakiekolwiek niepowołane objawy, a jeśli tak, to w jakim nasileniu. I radzę ci nie czytać ulotki, tym bardziej sekcji o skutkach ubocznych. Ona przeznaczona jest niekoniecznie dla pacjenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×