Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
tashitsu1

Problem z natręctwami

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam taki problem. Od kilku lat mam jakieś dziwaczne zachowanie przytoczę taką sytuację np. co jakiś czas muszę dotknąć się w nos albo nosem w jakiś kant, stół ogólnie to mi nie przeszkadzało. Zauważyłem, że moja głowa przyswaja te owe "tiki" z źródeł masowego przekazu takim jak telewizor to jest nie normalne też mam chore myśli takie jak np. że ktoś bliski mi umrze ale ja w to nie wierzyłem. Dodam, że w wieku 10-12 lat byłem u psychologa powiedział, że mam ograniczyć komputer i telewizor ale ja nie gram w gry i nie oglądam telewizji za często wole porobić coś na zewnątrz, nie mam czasu na gry i telewizję. Mam 17 lat rodzice o tym wiedzą. Doradźcie coś proszę bo to jest coraz gorszę był moment, że te "tiki" idą na moje zdrowie;/ bo np. musiałem przygryzać sobie język aż se coś zrobiłem;( ale to się nasila. Czy mam na serio zwaloną psychikę bo jak tak dłużej pójdzie to skacze w kaftanie bezpieczeństwa;D zaczyna mnie to denerwować. Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam Mateusz.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

tashitsu1, mam podobne objawy, ale nic z tym mnie robię. Uznaję, że to ode mnie zależy, kiedy na przykład przestanę zdzierać skórę z palców, a nad myślami staram się panować. Chociaż środki masowego przekazu nie mają na nic wpływu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zostaniesz wariatem, to tylko NN , da sie leczyc lekami lub psychoterapia, lekarz Ci pomoze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tashitsu1,

Nerwica natrectw to się leczy idź do psychiatry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne objawy i gdybym nie miala tego powiedziala napewnie bym tobie,zebys sie tym nie przejmowal ale niestety ja sama na to cierpie i powiem ci tylko tyle,ze poczatki lekcewazylam myslalam ze to przez stres lecz objawy sie tak nasilily ,ze to mi zrujnowalo zycie przestalam chodzic do szkoly ie wychodzilam z domu gdyz moi koledzy sie ze mnie nasmiewali swiat zaczol mi sie przewracac do gory nogami nawet bylam wstnie sobie odebrac przez o zycie to mnie bardziej boli niz bol fizyczny ostatnio jednak odwazylam sie pojsc do psychiatry lecz narazie nie mam efektow zapisal mi tabletki ktore mam brac przez jakies 1.5 roku ale narazie nic poprawy nie widze moze dlatego ,ze to jakis tydzien temu zaczelam je brac mam za miesiac isc do kontroli i mam nadzieje ze tabletki zaczna dzialac a tobie radze naprawde odwiedzic psychologa badz psychiatre bo samemu bardzo trudno poradzic sobie z tym POWODZENIA!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Tak z czasem będzie lepiej trzeba NN leczyć leki psychoterapia powodzenia życze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×