Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
BB1

Joga jako sposób na trzęsące się ręce ?

Rekomendowane odpowiedzi

Czy joga może być sposobem na trzęsące się ręce ? Czy komuś kto uprawia joge to pomogło na trzęsące się ręce ? Zależy mi na tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

BB1, uprawiam yogè od okolo 3 miesiècy,a rèce trzèsà siè nadal..dowiedzialam siè ,ze trzeba praktykowac yogè co najmniej rok i bardzo intensywnie np.codziennie rano,zeby odniesc pozàdane skutki;no i oczywiscie pozytywne nastawienie,stan calkowitego rozluznienia z ktorym ja mam problem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem kilka ćwiczeń na poprawę koncentracji a co za tym idzie sposób na trzęsące się ręce ,trzeba ćwiczyć 8) :

 

Ćwiczenia oddechowe

 

Należy usiąść wygodnie, położyć dłonie przed sobą, zamknąć oczy i skupić się na oddechu. Myśleć tylko o tym, powtarzając w myślach wdech (tu nabieramy maksymalnie dużo powietrza) i wydech (wypuszczamy powietrze). Czujemy jak powietrze stopniowo wypełnia nasze płuca i z nich uchodzi. Kilka minut takiego oddychania pozwoli nam się zrelaksować, wyzbyć zbędnych myśli, wyciszyć. Ćwiczenie to pozwala obniżyć poziom stresu, dotlenia organizm i w efekcie pobudza umysł do pracy.

 

Leżące ósemki

 

Ćwiczenie to poprawia ruchliwość gałek ocznych i koordynuje pracę wzroku. Trzymaj głowę nieruchomo i patrz prosto. Kciuk lewej ręki trzymaj na wysokości oczu, w środkowej linii ciała. Płynnym ruchem rysuj w powietrzu znak nieskończoności; zaczynając od środka, w lewą stronę, tak by zakończyć w punkcie wyjścia. Następnie zrób to samo w stronę przeciwną, cały czas wodząc wzrokiem za palcem. Wykonaj każdą ręką po 3 leżące ósemki, po czym skrzyżuj kciuki i wpatrując się w ich punkt środkowy powtórz ten sam schemat.

 

Przedstawiamy kilka prostych ćwiczeń, które poprawią umiejętność koncentrowania się. Pamiętaj, aby przy każdym ćwiczeniu głęboko oddychać. Dzięki temu poziom twojej koncentracji nie obniży się.

 

- Wyciągnij przed siebie jedną rękę i palec wskazujący. Skup się na niej i spróbuj zminimalizować jej ruch, drgania do minimum. Później to samo zrób z drugą ręką. Nie myśl w tym czasie o niczym innym. Twoim celem jest maksymalne ustabilizowanie ręki. Jeśli uda ci się osiągnąć całkowitą stabilność - baw się w przedłużanie okresu utrzymania w ten sposób ręki.

 

- Zabawa z timerem. Ustaw timer na 10 sekund, włącz odliczanie i skup się na wskazówce. Za każdym razem, gdy pojawią się inne myśli przerwij zabawę i zacznij od nowa. Stopniowo możesz zwiększać czas osiągając coraz dłuższe okresy skupienia.

---------------------------------

 

Wypróbowałem sposób nr 1 przynosi efekty robię się spokojny itp. wypróbujcie. WARTO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

A tam Joga, medytacja jest duzo lepsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Gringo, a yoga to co ,nie medytacja?jedno nie wyklucza drugiego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

No niby maja cos wspolnego, ale medytujac nic nie robisz, a w jodze rozciagasz cialo.

Ja od tej nerwicy jestem tak zmeczony i polamany, ze joga mi sie nie widzi.

 

A medytacja "wyleczylem" trzesace sie rece i nie tylko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×