Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
pamelka

jak długo bede wychodzic z depresji lękowej

Rekomendowane odpowiedzi

biore efectin er 75 już od stycznia miałam lęki bałam sie wyjsc z domu brak apetytu senność nie chciało mi sie dosłownie nic robic skutków ubocznych prawie nie miałam powiększone żrenice no i sennosć po trzech miesiącach objawy ustąpiły całkowicie byłam wtedy w siódmym niebie chciało mi sie śmiać i skakać z radości teraz w pażdzierniku lekarz zmniejszył mi dawkę do połowy przepisał mi velaxin er 37.5 to podobno jest zamiennik efectinu brałam go przez tydzień i to co było dla mnie piękne znowu stało sie koszmarem objawy wróciły lekarz twierdzi że może za wcześnie odstawiliśmy ten efectin i od dwuch tygodni spowrotem biore efectin lęków już nie mam ale moje samopoczucie nie wygląda najlepiej nic mi sie nie chce robic zmuszam sie do wszystkiego musze być aktywna bo mam trójke dzieci i męża za granicą nie wiem dlaczego tak jest może jeszcze za krótko biore ten lek może na lepszy efekt trzeba jeszcze poczekac czy jest ktoś w podobnej sytuacji bardzo prosze o odp :oops:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

pamelka, to jest tak mimo brania leku objawy mogą wracać maja na to wpływ czynniki zew. teraz przyszła jesień dużo osób się gorzej czuje , nie jestem lekarzem ale może i za wcześnie a nie koniecznie może to wplyw samej zmiany leku i tolerancji na inny , co do tematu nikt na świecie nie powie Ci ile to może trwać jedni wychodzą z tego miesiąc inni leczą się latami decyduje o tym predyspozycja indywidualna Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

pamelka,bedziesz sie zle czula tak dlugo na ile dasz sobie na to przyzwolenie,nie jestesmy bezwolni,choroba tez jestsmy w stanie sterowac.zapytaj sie siebie co ci daje choroba a zwlaszcza przezywanie leku.joanna5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pamelka, A może tak brak miłości się odzywa ?. To że męża nie ma, nie ma tej siły jaką powinien Cię napełniać ?. Nie ma tego uczucia bezpieczeństwa i ciepła ?. Mam racje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×