Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
harnas1526920342

prosze o diagnoze tej oto sytułacji

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy ktos moze mi napisac co to jest :dołuje sie cały dzien ,nakrecam sie ze jestem chory i tp itd potem ze nie mam siły zyc i padam bo do tego dochodzi lenk ..w takiej chwili chce wziasc xanax ale nie chce sie uzaleznic bo mam jeszcze czasem nadzieje ze wyzdrwieje i wszystko bedzie dobrze...Musze wam dodac ze mam straszna lipe bo jestem zagranica a jest mi tak ciezko a to tego mam wkrety na swoja partnerke juz nie moge ....Teraz biore sertraline czy jakos tak i jak weszłem na cała tabletke jest coraz gorzej biore 6dni po poł i teraz 3dzien po całej ...postawiło mnie to na nogi ale to co sie dzieje z moja bania to juz nie przelewki...a dzis dzwoniłem do prywatnych klinik pytałem o koszty leczenia to mnie głowa rozbolała a jak zapytałem o efekty to powiedzieli ze około 40 procet w tej klinice koło bełchatowa.a na mazurach to jest jakis super hiper psychiatra hi muwi tak ze jak mi leki i psychoterapia nie pomaga to tu sie uzdrowie ....wiem wiem chyba chodziło mu o pozbycie sie kasy hihi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

na efekty działania leku - sertraliny, czeka się conajmniej miesiąc, na początku jest ciężko, objawy mogą się nawet nasilać ale potem nastąpi poprawa. Także cierpliwości. Oczywiście podczas brania leku pownienes mieć psychoterapię... Lek na pewno pomaga stanąć na nogi ale nie zlikwiduje przyczyn choroby, należy zrobić porządek w swojej głowie, sumieniu, życiu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Musisz poczekac az lek sie rozkreci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I znowu ta sertalina, ona nie pomaga chyba że człowiek sobie wmówi to może ale równie dobrze można brać witaminę C to wyjdzie przynajmniej na zdrowie. Ja już nie wierze w leki typu SSRI itp. Na ostre jazdy depresyjne trzeba chyba silniejszych środków, może trójpierścieniowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Trojperscieniowe to stare leki a SSri bardzo dobrze pomagaja na depresje, tylko trzeba czasu by lek zaczal dzialac i cierpliwosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagnoze to zwykle lekarz stawia, a nie ludzie na forum... A w poprzednim swoim watku pisales juz ze zaczynasz terapie, wiec moze sie tego trzymaj?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc tracacy sens zycia.Kolego niestety moja chora glowa nie jest stworzona do silnych lekow psychotropowych,a wiec nie jestem w stanie brac czegos mocniejszego.Sertralina czy jakos tak i tak jest mocna dlamnie(spc nie moge) a po za tym chce sprubowac tez walczyc i zrozumiec sam siebie jaki sa skutki tego zalamania psychicznego.a puzniej mam nadzieje zapobiegac takim sytulacja predzej.ps serdeczne podziekowania dla agusiwww i pasqudy za wsparcie duchowe kiedys przyjdzie dzien ze wy bedziecie zdrowe pozdr z londynu

 

[Dodane po edycji:]

 

agusiawww oraz pasquda prosze was o rade oraz udzielenie mi dopowiedzi na kilka pytani jesli mozecie...czy sertrelina czy jakos tak ,rozkrecajac sie bedzie mnie coraz bardziej pobudzac bo to staje sie problemem poniewaz zle spie,czyje sie pobudzony cały dzien az do godzin wieczornnych, budzi to wemnie niepokuj.zreszta jak mam odpoczac skoro jestem pobudzony i wale zmułe .mysle o tym aby to odrzucic ale czuje ze mnie lekarz wygna z gabinetu jak mu powiem hihi.byłem załamany teraz mnie stawia na nogi ale zaczynaja sie problemy.brak zmeczenia ,brak sexu,do tego pobudzony ,czy to sie unormuje i bedzie tak samo czy z dnia na dzien bede coraz badziej pobudzony ...wiem ze jestem marudny ale ucze sie wszystkiego .

 

[Dodane po edycji:]

 

witam serdacznie wszystkich.dzis 6 tygodni od zaczecia brania leku wiem ze moja depresja nie ustepuje szybko.Ale musze napisac ze faktycznie postawiło mnie to na nogi lecz co do natrectw to jeszcze je posiadam ,,lenki tez ale troszke to ustało i mam nadzieje ze bedzie lepiej.chociaz czasem ta nadzieja wygasa i sił zaczyna brakowac.Teraz uczenszczam na psychoterapie lecz musze napisac ze jest to dobry sposob na minimalizowanie strachu nad natrectwami mysli,ale juz dzis jestem pewny ze jesli człowiek jest słaby (taki jak ja)to ciezko jest mu osiagnac dobre rezultaty na swojej chorobie.jesli ktos ma pytania odnosnie psychoterapi prosze pisac a odpisze czego mnie uczy lekarz..pozdrawiam wsztstkich chorych.

 

[Dodane po edycji:]

 

szukam osob z podobnymi objawami przebywajace w londynie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×