Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość basior

Plisssss postawcie mi diagnoze i zasugerujcie własciwe leki

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Mój problem to brak energii zyciowejpołączone paradoksalnie z pobudzeniem ,silnym niepokojem,lękami i problemami ze snem które wiąże z moim długoletnim problemem-nałogową masturbacją....był okres ze robiłem to nawet 15 razy dziennie,walcze z tym kilkanascie lat :( bez skutku...konsekwencje sa takie jak opisałem powyzej przy czy zauważyłem ze po orgaźmie zamiast rozluźnienia czuje wieksze napiecie a nastepnego dnie ekstremalny spadek energii i nastroju(dosłownie ekstremalny) z migreną i osłabieniem ogólnym który zmniejsza sie po 2 tygodniach(wiem to po tym jak wytrzymałem bez masturbacji 3 tygodnie)..dodam ze po 3 tygodniach bez masturbacji czułem ze powraca moje dawne "ja",moje dawne dobre samopoczucie..jak sadzicie z deficytów jakiej substancji w mózgu(badz nadmiaru) wynikaja moje dolegliwosci jesli mozna je wiązac (a sadze na podstawie długoletniego doswiadczenia zew mozna) z moim nałogiem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, ze powinni ci zaaplikować duże ilości klomipraminy i fluoksetyny. Po takiej mieszance na masturbacje nie masz szans, a czas w łazience zamiast na dopieszczaniu się, będziesz spędzał na klozecie, walcząc z zaparciami. W ten sposób zyskasz nowy cel życiowy, a niedawne problemy wydadzą ci się zupełnie nieważne. Powodzenia w terapii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Idz do seksuologa, a najlepiej psychiatry o dodatkowej specjalizacji seksuologicznej a tacy sie zdarzaja i powiedz o swoim problemie. Dostaniesz na pewno odpowiednie leki , ktore powinny zmiejszyc co najmniej chec na masturbacje. Poza tym psychoterapia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Moze i tak byc bo pamietam jak sie ze mna klocil ze wszystkie leki uzalezniaja, ale moze ktos bedzie mial podobny problem to przynajmniej jakies rozwiazanie bedzie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Walcz człowieku, walcz :) Wypłukujesz się z dopaminy :mrgreen: tak z ciekawości, możesz sobie zbadać poziom prolaktyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat ten extra wygląda na stronie głównej "Plisssss postawcie mi"

 

Pewnie takie było zamierzenie autora. He, he już dawno się tak nie uśmiałam :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×