Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Anna R.

Do linki- zaparcia znowu w offie

Rekomendowane odpowiedzi

Zdaję sobie sprawę, że nie linka go wyrzuciła. Za to został przez nią już raz przywrócony.

Mogę jedynie powtórzyć to, co napisałam już wcześniej:

 

Bardzo proszę o wyjaśnienie, bo związku nie widzę nawet najmniejszego, co mają wspólnego zaparcia z off-topic.

Jak wiadomo jest to skutek uboczny przyjmowania wielu antydepresantów lub neuroleptyków i wiąże się z lekami, ich działaniem oraz daje kilka praktycznych wskazówek, jak radzić sobie z tym problemem. Nie jesteśmy na forum np kosmetycznym, gdzie takie przypadłości jako rzadkość są rzeczywiście "off".

 

Znaki zodiaku, kawały, nicki, życzenia urodzinowe i pytania co dziś na obiad łączą się, jak widzę, twoim zdaniem dużo ściślej niż leki z tym tematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym razem ja przeniosłam. Uwazam ze Anna R., ma racje co do lekow, a braku zwiazku miedzy nimi a offtopem.

Jesli juz wszystko jasne, pozwole sobie ten temat usunac.

Pzdr!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×