Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Anna R.

Co ma wspólnego temat o zaparciach z off-topic?

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo proszę o wyjaśnienie, bo związku nie widzę nawet najmniejszego.

Jak wiadomo jest to skutek uboczny przyjmowania wielu antydepresantów lub neuroleptyków i wiąże się z lekami, ich działaniem oraz daje kilka praktycznych wskazówek, jak radzić sobie z tym problemem. Nie jesteśmy na forum np kosmetycznym, gdzie takie przypadłości jako rzadkość są rzeczywiście "off".

 

Znaki zodiaku, kawały, nicki, życzenia urodzinowe i pytania co dziś na obiad łączą się, jak widzę, waszym zdaniem dużo ściślej niż leki z tym tematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

również nie widzę związku niestety tego tematu o zaparciach też nie widzę :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm no fakt, fakt. Biorąc pod uwagę, że jest to skutek uboczny leków możnaby przesunąć ten temat do subforum Leki - ogólnie.....

Jeśli nie masz nic przeciwko, mogę przekształcić temat: Zaparcia skutkiem brania leków? To już nei problem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×