Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
zbyry8

Serce!

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytałem wiele o alprazolamie, ale nie słyszałem nigdy o tego typu skutku ubocznym. Natomiast może prowadzić do lekozależności. Poza tym nasenny (skoro bierzesz wieczorem, to zapewne na sen) efekt alprazolamu (Zomirenu) dość szybko zacznie zanikać, co może Cię skłonić do podwyższenia dawki, a to już prosta droga do uzależnienia.

 

Wniosek: nie bój się o swoje organy ;) , ale bierz pod uwagę ryzyko uzależnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×