Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Nika37

Szumy uszne po odstawieniu antydepresantu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,  mam do Was pytanie na temat wystąpienia szumów usznych po odstawieniu antydepresantu. Czy ktoś miał takie reakcje, a jeśli tak to jak długo one trwały. U mnie szum pojawił się 3 tygodnie po odstawieniu paroksetyny i chodź minęło już prawie 5 miesięcy, nadal się utrzymuje. Nie mam pewności czy odstawienie leku było bezpośrednią przyczyną, ponieważ dwa dni po odstawieniu zaczęły się cyrki między innymi z kręgosłupem szyjnym. Więc może tu też być przyczyna. Ale faktem jest, że stało się to po zaprzestaniu brania i nie jest to zbieg okoliczności. Jeśli mieliście podobne reakcje, to bardzo proszę o odpowiedź.

Edytowane przez Nika37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Raczej to nie jest od AD. Zapomnij o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, trubadurzy napisał:

Raczej to nie jest od AD. Zapomnij o tym

No właśnie mam z tym problem, bo jak to nieustannie buczy, to ciężko o tym zapomnieć. Czy Ty nadal masz te szumy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mam, ale właśnie pomogła mi wenlafaksyna

 

Wypełnienie umysłu pozytywnymi myślami jest kluczowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Nika37 napisał:

U mnie szum pojawił się 3 tygodnie po odstawieniu paroksetyny i chodź minęło już prawie 5 miesięcy, nadal się utrzymuje.

Kolega miał szumy uszne po odstawienu przymusowym paro. Przeszły mu jak zaczoł na nowo brać paro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Jurecki napisał:

Kolega miał szumy uszne po odstawienu przymusowym paro. Przeszły mu jak zaczoł na nowo brać paro.

 

Po jakim czasie od ponownego rozpoczęcia brania mu przeszło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Nika37 napisał:

Po jakim czasie od ponownego rozpoczęcia brania mu przeszło?

Tego nie wiem. Przymusowe odstawienie paro bo mu zabrakło paro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×