Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
znerwicowanaaaa

Odczuwanie nieokreślonego lęku, natrętne myśli

Rekomendowane odpowiedzi

Od pięciu miesięcy walczę z nerwicą lękową, terapia trwa juz 4 miesiące, nadal biorę leki (setaloft, najmniejsza dawka) i ogólnie czuje, ze juz sobie poradzilam z napadami paniki i innymi objawami somatycznymi, nie boje sie ich, ale od czasu do czasu pojawia się u mnie nieokreślony stres, którego nie jestem w stanie wytlumaczyc. Leze w lozku i nagle zaczynam się tak mocno stresowac, ze nie jestem w stanie sobie poradzic. Niedlugo chcialabym odstawic leki i jedyne co mnie od tego odwodzi to wlasnie ten pojawiajacy sie strach, czy tez macie podobne doswiadczenia? 

Edit: zapomnialam dodac, ze czesto towarzysza temu natretne mysli, tzn nie sa to jakies okreslone mysli, ale czuje, ze moj glowa zaraz wybuchnie od myslenia.

Edytowane przez znerwicowanaaaa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak długo bierzesz te leki ? Możliwe ze to przez te leki lub za mała dawka .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, ms99 napisał:

Jak długo bierzesz te leki ? Możliwe ze to przez te leki lub za mała dawka .

Leki przyjmuje od 4 miesiecy, wczesniej przez miesiac bralam escitalopram, ale nie czulam po nim zadnej poprawy, wiec moj lekarz zmienil na setaloft, ktory faktycznie zadzialal na objawy nerwicy, tylko od jakiegos czasu zaczal sie pojawiac ten stres, momentami nie do zniesienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli pisząc terapia? Masz rozmowy z psychologiem czy tylko farmakoterapia ? Jeżeli masz rozmowy, to wspomnij o tym swojemu terapeucie ;) być może zaleci zwiększenie dawki ;). Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, ms99 napisał:

Co masz na myśli pisząc terapia? Masz rozmowy z psychologiem czy tylko farmakoterapia ? Jeżeli masz rozmowy, to wspomnij o tym swojemu terapeucie ;) być może zaleci zwiększenie dawki ;). Pozdrawiam 

Mam na mysli terapie poznawczo-behawioralną, wspierana farmakoterapia. Moj terapeuta wlasnie nie zaleca mi zwiekszania dawki, poniewaz zrobilam bardzo duze postepy i uwaza, ze zwiekszenie dawki nie jest konieczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×