Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Karlaxd

Nerwica i dziwny ból nóg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pół roku biorę escitil 0.5 później 10 i 15 i teraz 10 mg. Pomaga mi on na leki jednak jestem nadal senna i ciagle zmęczona. Od dwóch dni pojawiły się u mnie dziwne bóle nóg. Czuje jak by one nie były moje, nie mogę zasnąć bo nie wiem jak je ułożyć żeby było mi wygodnie. Co to może oznaczać ? Lekarz przepisał mi jeszcze neurovit i zaczęłam brać i nawet dobrze się po nim czuje ale martwią mnie moje nogi bo nwm co to może być 😒miał ktoś może tak ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×