Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zauwazylem zwiekszone drgawki tzn. Jak juz zasypiam to kilka razy co jakis czas na ulamek sekundy mi zadrzy ktoras z nog, w czesniej tak mialem ale tylko raz na jeden wieczor teraz mam wiecej razy tak. Wczesniej bralem olzapine i venlaflaksyne teraz olzapine zmienilem na abilify ale nie sadze ze to on bo mam tak dopiero po 4 miesiacach od jego brania. Czy ja moge miec jakies zwiastuny padaczki bo nigdy jej nie mialem? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Duża Mi

Masz oprócz tego jakieś inne objawy psychosomatyczne? Rozmawiałeś o tych objawach ze specjalistą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Duża Mi

Trudno jest zdalnie ocenić, co Ci dolega ani tym bardziej określić, czy jest to groźne - mogą być to drżenia mięśniowe związane z niedoborami mineralnymi, psychosomaty albo coś jeszcze innego. Jeśli te objawy wzbudzają w Tobie niepokój, idź do lekarza i powiedz o swoich wątpliwościach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×