Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Kamil_31

Jaki lek na silny stres i objawy somatyczne

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko chcialem sie Was poradzic. Poniewaz drugi raz zlapala mnie nerwica. Pierwsza zlapala mnie w 2013 roku trwala ok 6 miesiecy, zaczym trafilem do psychiatry. Strasznie sie czulem wtedy caly czas SOR, tetniaki, SM, choroby imunologiczne itd wiekszosc wie jak to przebiegalo. Dostalem xetanor nie mialem zadnych skutkow ubocznych po 3 tyg bylem jak nowo narodzony po nastepnych 2 tyg odstawilem i bylo ok troche skutkow ubocznych po odstawieniu ale przezylem... Teraz od pol roku objawy mam troche inne nagle zakrecilo mi sie w glowie jakis prad przeszedl mi przez potylice i od tamtej pory mam caly czas napiete miesnie karku i potyliczne ktore promieniuja do czola oraz spiete miesnie klatki piersiowej i mrowienie policzkow. I znowu sie zaczelo MR szpital. Bralem dwa miesiace znowu xetanor ale tym razem czulem sie fatalnie takie skutki uboczne ze tragedia jak przy zespole serotoinowy, nic sie nie poprawilo bo nie dalo sie funkcjonowac przez dwa miesiace jakby mi ktos glowe w imadlo wsadzil odstawilem i od razu poczulem sie lepiej. Bylem teraz u neurologa przepisal mi Setaloft ale jeszcze nie wykupilem bo we wtorek ide jeszcze raz do psychiatry. Moze doradzicie mi jaki lek moglbym zasugerowac na to moje dolegliwosci? Psychicznie czuje sie bardzo dobrze nie mysle wcale ze zaraz umre napadow lękow nie mam. Tylko bardziej te objawy somatyczne te napiete miesnie, szum w glowie, scisk na gorze glowy, spiete miesnie klatki piersiowej, oraz mrowienie policzkow. Wszystko to powstalo na tle silnego stresu umarl ojciec trzeba bylo szybko firme opanowac zaraz nazyczona w ciazy a ja caly czas z nosem w tablecie i szukam podobnych dolegliwosci jak to zwalczyc pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Nikt , nie odważy sie , polecić Ci jakiegoś konkretnego leku , z tej prostej przyczyny , że jest to duża odpowiedzialność. Proponuję Ci przede wszystkim terapie. Tabletki , niwelują tylko objawy , a cale zlo siedzi w Twojej glowie . Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamil_31, lekarz psychiatra ma odpowiednie kompetencje, by dobrać lek do Twoich dolegliwości. Owszem, czasami trzeba zmieniać leki, modyfikować dawki, bo nie trafi się za pierwszym razem. Niemniej jednak nikt na forum nie powie Ci, jaki lek na Twoje objawy byłby najlepszy. Zaufaj lekarzowi. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×