Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
czorny91

Powrót nerwicy??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam odstawiłam wenlaflaksyne 75mg jakieś 4 miesiące temu. Brałam ją przez 4 lata i myśle źe znowu wraca. Proszę o pomoc. Błagam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg mnie rozwiązanie jest proste - Wenla 75 mg :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja pani doktor powiedziała źe mam odstawić lek.Na początku czułam się dobrze ale teraz jest znowu źle co mam zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem ale wenla 75 mg juz mi nie pomagala zapisalam sie na psychoterapie dopiero druga sesje mialam narazie nie widze efektow dodam ze mam roczne dziecko ktore karmie piersia i skomplikowane zycie wczoraj mialam sprawe rozwodowa i o odzyskanie dzieci ktore przebywaja za granica w norwegii z ojcem dzieci gdyz nie chcial mi ich oddac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a depersonalizacja jeszcze okrutniejsza jeszcze te pieczenie oczu masakra. pomocy czy ktos tez tak ma!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba są jakieś substytuty pokarmowe dla rocznych maluchów? Nie znam się na tym, ale skoro 75 przestawał działać, to może trzeba spróbować 150?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli wenla przestała działać, a teraz masz takie zawirowania, to mi sie wydaje ze powinnas udać sie do psychiatry po jakis inny lek, który pomoze ci przetrwac trudne chwile, a po załatwieniu spraw udać sie na psychoterapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeżeli wenla przestała działać, a teraz masz takie zawirowania, to mi sie wydaje ze powinnas udać sie do psychiatry po jakis inny lek, który pomoze ci przetrwac trudne chwile, a po załatwieniu spraw udać sie na psychoterapie.

 

Z pierwszego postu wynika, że zanim wróciły objawy, upłynęło ok 4 m-cy od odstawienia. Więc chyba działała :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam dzisiaj bylam w szpitalu psychiatrycznym nie dalam rady wczoraj mialam znowu atak i tak dzisiaj pan doktor nakazal mi wrocic do wenli 37.5 na poczatek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy wy tez tak mieliscie ze szczypaly was okrutnie oczy i mam straszna zgage na domiar zlego. nic nie moge zjesc musze sie zmuszac kurcze czy to sie kiedys skonczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×