Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
rogaliczek

Nie moge spac !!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ponieważ nie spie juz ponad 31 godzin. Czuje sie dobrze, pelen energii a gdy proboje zasnac to nie moge, poprostu czuje sie jakby wyspany, swiatlo mnie nie razi w oczy chociaz niby one wygladaja na zmęczone według mojej mamy. Wziąłem godzine przed polozeniem sie 25mg hydroksyzyny ale nie czuje zadnej różnicy, dlatego sięglem po 100mg kwetiapiny i zobacze czy usne ale jak na razie nie moge bo nie czuje takiej potrzeby. Mówię zbyt szybko, czasem bez sensu slowa, mylą mi sie slowa i mam poczucie humoru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Neuroleptyki to nie jest najlepszy pomysl jako sposob na sen. Jezeli masz dostep do lekarza, to popros o trazodon lub ktorys z lekow grupy NaSSa (np. mirtazapina). Niezle dziala tez magnez w tej kwestii.

 

Zadbaj tez o higiene snu. Przyciemnij pokoj, odetnij wszelkie mozliwe bodzce zewnetrzne (np. zeby nikt nie wchodzil Ci do pokoju), staraj sie nie korzystac z zadnych urzadzen elektrycznych przed snem, zmecz cialo (pocwicz troche fizycznie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 2013r lecze sie psychiatrycznie bo wykryto umnie zespol paranoidalny f20

Bralem olanzapine od 5 do 20mg ale poprostu zle sie czulem po niej i powiedzialem lekarzowi czy przepisze mi cos innego na spanie. Niby mam ten zespol paranoidalny wykryty ale nigdy nie mialem urojen, omamow ani innych zwiazanych z ta choroba. Jak nie wezme jakiegos neuroleptyka to nie moge zasnac, moge nie spac dosc dlugo jak wczoraj, a jak juz zasne to na 2 godziny i sie budze z lekiem i poprostu jak niby spie te 2 godziny to mysle caly czas az w koncu pomysle o czyms lekowym to sie przebudze i musze wziasc jakas tabletke bo inaczej nie zasne. W poniedziałek ide do psychiatry bo mam troche podobne objawy do nerwicy ale nie wykluczam, ze ja mam dlatego chce porozmawiac z psychiatra co mi moze dolegac. Objawy mam takie

Trzesenie sie ciala

Leki

Latwo sie denerwuje

Czasem w centrach handlowych lub gdzie jest inne skupisko ludzi to mam poczucie mdlenia tylko nie wiem, samo tak nagle to uczucie wychodzi a nie mysle o tym, nie boje sie ludzi, normalnie sie dogaduje.

 

Nawet jak biore ta kwetiapine to po paru godzinach te objawy wracaja tak samo bylo z olanzapina co tez jak wstawalem rano i slyszalem jakies krzyki, piski braci to az mnie nosilo z nerwow.

Jak gram na komputerze w sensie cos robie, jestem nad tym skupiony i zajety to wlasnie nie czuje zadnych objawow jest dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ricah, Twój avatar mnie przeraża.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×