Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
szczypior

czy po tym leku sie tyje?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!Mam problemy z jedzeniem,w necie przeczytalem ze to wina wenlafaksyny,dzisiaj bylem u lekarza i zmienil mi na parogen,ale w necie pisza ze po nim sie nie chce jesc chcialem sie dowiedziec ostatecznie jak to jest czy po parogenie bede mogl jesc,bede mial wiekszy apetyt?jak to bylo u was bardzo prosze o pomoc z gory dziekuje.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parogen czyli paroksetyna czyli SSRI. Na początku brania nie będziesz miał apetytu. Nie wiem na co jesz to lekarstwo, ale SSRI generalnie nie pobudzają apetytu. Jak poczujesz się dobrze będziesz jadł normalnie. Też w nerwicy mam głównie problemy z jedzeniem.

Na pobudzenie apetytu jest dobry miansec. Pamiętam kiedyś na początku przy silnych objawach nerwicowych jadłam połówkę mianseryny :lol: (lekarz zbagatelizował moje objawy) I co najciekawsze nerwy i ataki miałam non stop a apetyt wilczy :mrgreen: Przytyłam wtedy przy ciągłych nerwach chyba z 3kg w tydzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam deprexolet(mianseryna)ale bralem go z wenlafaksyna wiec"leki gryzly sie"jeden na apetyt drugi a drugi zmniejsza apetyt,mam tez peritol(Cyproheptadinum)dzialal przez kilka dni tylko ale teraz jak biore parogen bede bral peritol,a jak myslisz jak bede bral deprexolet na noc to bede mial rano apetyt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczypior spokojnie ;) Aż tak się nie znam, mówię tylko z własnego doświadczenia. Najlepiej uzgodnij z lekarzem dawkę i leki itd. Musisz ufać swojemu lekarzowi to podstawa w leczeniu. I cierpliwości do leków, leki SSRI rozkręcają się mega powoli, abyś się czuł bardzo dobrze musi minąć sporo czasu :) U mnie to były 3 miesiące mniej więcej. Ale duża poprawa pojawiła się u mnie już w 4 dniu z tego co pamiętam nie miałam już panicznego lęku i coś tam podjadałam. Nie obawiaj się - jak nie masz z czego chudnąć to nie schudniesz za dużo, organizm sam się obroni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie dobrze :smile: Ja miałam to samo strach że schudnę, że nie mogę jeść, żołądek, wrzody itd. :mrgreen:

A jak się dobrze czuję to się sama z tego śmieję że WTF jak mogłam w ogóle nie jeść, to jest takie przyjemne 8) Będzie dobrze, trzymam kciuki :)

Jak po dwóch tygodniach nie poczujesz ŻADNEJ poprawy wtedy udaj się do lekarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×