Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Celtic

Przejęzyczenia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przechodzę epizod depresyjny, zażywam Venlectine i Trittico. Kieruję moje pytanie do ludzi, którzy zmagali się lub zmagają się nadal z tym samym co ja; mianowicie - czy zdarza się wam przejęzyczać lub przekręcać końcóki wyrazów czytając? Wcześniej czegoś takiego nie miałem, więc zastanawiam się, czy to może być spowodowane depresją lub zażywaniem wspomnianych leków.

Z góry dziękuję za odpowiedzi,

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie nie miałam takich objawow, moze warto sie udac do neurologa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Celtic tak mi się zdarza przejęzyczać albo powiedzieć inne słowo niż miałam na myśli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×