Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
lalalajla

proszę o pomoc !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem czy taka identyczna sytuacją już była tu na forum.

Proszę o radę. Mój chłopak po zazywaniu narkotyków amfetamina, marihuana, dopalacze dostał jakiś manii,

najgorszę pojawiły się po odstawieniu narkotyków . Nie chcę zazywać juz narkotyków i nie bierze.

Ale to co po sobie zostawily jest straszne, chłopak słyszy głosy negujace go, wierzy w rzeczy ktore nie istnieja np.

twierdzi,ze syn mojej mamy jest moim dzieckiem, ze wszyscy chca dla niego zle, ze chca go wyslac do wiezienia, ze wszyscy wiedza co on mysli, smieja sie z niego. Nie wiem czy to schizofrenia czy zaburzenia po narkotykach. Czy Wy mieliscie tak ? Psychiatra mówi ,ze nie jest to schizofrenia . Ale jakoś nie przechodzi mu ani się nie poprawia a ostatnio jest coraz gorzej. Aktualnie jest w szpitalu, tylko nie wiem jak dlugo tam wytrzyma, a jego chora juz meczy wszystkich w okol. A naprawde chcieli bysmy mu pomoc.Mieliscie podobnie jakie leki braliscie?

On aktualnie bierze holocoś tam i rellanium .

Obawiam się,ze mu to nie przejdzie . A najgorsze są głosy, bo to one wszystko mu dyktuja i mówią rzeczy ktore wcale nie istnieja i ze wszyscy chca zle , i nakazuja robic na zlosc. Czy to minie ? Jakie macie Wy doswiadczenia ?

PROSZĘ POMOCY !

 

-- 07 mar 2014, 23:24 --

 

Haloperidol - Haloperidolum - ten lek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miłość - wspaniałe lekarstwo. Ew. niech się pomodli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×