Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
annaanna1231

Napady lęków, duszności, zawroty głowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Właściwie nie wiem, czy powinnam pisać to tutaj. Chcę po protu dowiedzieć się od osób, które miały może coś podobnego do mnie i co z tym zrobić. Od jakiegoś czasu, często się denerwuję, pewnie powinnam też wspomnieć o moich problemach ze snem, przeróżnymi lękami z którymi właściwie borykam się codziennie, ale ostatnio to wszystko zaczęło się nasilać. Najmniejsze niepowodzenie wywołuje u mnie duży stres, rozdrażnienie, smutek i właściwie wszystko na raz... Jednak dzisiaj było najgorzej. Zaczne od tego, że już od wczesnego południa zdenerwowało mnie kilka rzeczy, później doszedł stres związany ze szkołą, kłótnia z chłopakiem no i gdy zostałam sama zaczęłam płakać, wszystko mnie rozbolało, jakoś to przetrwałam. Jednak później dostałam duszności(chyba najgorsze z tego wszystkiego, myślałam, że zaraz padne na ziemie i nikt mi nie pomoże, otworzyłam okno, marzłam z zimna ale nic, jakby mi odcieto dopływ tlenu), znowu się rozpłakałam, ale to było raczej niekontrolowane, po prostu łzy same mi się wylewały, nie mogłam chodzić bo tak mi się w głowie kręciło, serce mi waliło i no mięśnie też mnie rozbolały. Za dużo tego wszystkiego jak na 20-30 minut. Później przeszło, ale nadal czuję się jakby mnie ktoś przeżuł i wypluł. No i pytanie... Czy to jakiś przejściowy okres? Mam prawie osiemnaście lat, myślicie, że powinnam z kimś o tym porozmawiać? Czy jest to tylko może związane z tym, że nieświadomie za bardzo się stresuję szkołą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć, z tego co piszesz to klasyczne objawy nerwicowe- lękowe. Jeśli Ci się to nasila to raczej przejdź się do psychiatry.. Może przejdzie samo ale może nie a wtedy samej Ci będzie ciężko. Szkoła na pewno się do tego dokłada.. ale wiesz, inni też chodzą do szkoły a nie koniecznie dostaja napadów duszności w zwiazku z tym. ;) no i nie martw się na zapsa tylko idź sie poradzić do specjalisty.

pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×