Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
jastrzab1978

Ogromne przygnębienie i smutek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam poważny problem gdyż ciągle czuje się bardzo smutny i przygnębiony nieraz np. na kilkanaście minut może być lepiej a zaraz znowu dętka , nie wiem co z tym zrobić może biorę niewłaściwe leki , biorę Abilify 30mg, Sertraline 100mg , Biotropil 1200mg , Neurotop 900mg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

jastrzab1978, jaki czas bierzesz leki ?może powiedz o tym lekarzowi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez jestem ciagle smutna. Duzo spie w dzien a potem w nocy nie moge spac. Nie wiem jak zaradzic temu smutkowi. Ja biore solian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

jastrzab1978, masz schizofrenie? Niezły koktajl bierzesz. Może za dużo tych leków i od tego. :? Co na to lekarz?

Tez mam schizofrenie i również bardziej objawia się u mnie smutkiem i lękiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To długa historia , bo leki już biorę od wielu lat ale kiedyś to byłem prawie jak zombii na lekach , a teraz odkąd zaczełem brać ten miks to jest znacznie lepiej tylko tyle że bardzo źle się czuje i mam straszne znużenie , brak mi wyobraźni za czym bardzo tęsknie , bo chociaż dobrze by było żyć we własnym świecie ale żeby być szczęśliwszy a nie taki ja , czasami przychodzą mi złe myśli - np. że nie warto żyć i takie tam pierdoły ale naszczęście na krótko

Abilify 15mg zaczełem brać od 10 maja

Niby jest stwierdzona schizofrenia a ja bardziej twierdze że to jakaś inna choroba

 

-- 05 sie 2013, 15:28 --

 

Od dzisiaj zaprzestałem brać Abilify i jest lepiej nie czuje się już tak źle , a lekarz mnie już skazał na wieczne cierpienie co nie jest prawdą bo wszystko co się dzieje w naszej głowie jest zależne od tego co przyjmujemy do ust :) dziś mam lepsze samopoczucie i mniejsze otępienie , wierze że będzie lepiej

Nie mam też żadnych psychoz i innych , po długim leczeniu trzeba pamiętać że trzeba spróbować rzucić leki , myśle że mi to wyjdzie na plus , mam taką nadzieje , dzięki niej żyje :) życze wam byście również jak ja poczuli się lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×