Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
lockheed

HOCD, kilka pytań, pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż zostalem zdiagnozowany jako NN, mój obecny temat to obawa przed byciem gejem, albo że się stanę. Ostatnio miałem się dużo lepiej, ale dziś zaatakował mnie paniczny strach, ciąglę wertuję internet nie mogę sobie poradzić... .

 

Oto co mnie wystraszyło. Przypomniałem sobie, że zanim na dobre moje obawy o bycie gejem się rozwinęły, pamiętam jak kiedyś sobie marzyłem.

 

"Będę dorosły, będę miał samochód, będzie super, będziemy razem z kumplem jeździć, będę go odwiedzał, będziemy super kumplami"

 

Przeraziło mnie to, że być może jest to dowód, że jestem gejem. Czy hetero ludzie mogą myśleć w ten sposób? Nie myślałem nigdy trzymać się za rękę z chłopakiem, to odrzucające, czy też sex uprawiać nigdy tego nie chciałem, ale czasami myślalem sobie, że fajnie byłoby gdybym z kolegami wybrał się na koncert ulubionej kapeli, na wakacje z kumplami, wypić pośmiać się. Nie było nic związane z sexem czy romantycznością. To było zarezerwowane wylączenie dla kobiet, odkąd pamięć moja sięga to zawsze mi sie kobiety podobały i podniecaly. Co jeśli ja się nauczyłem, że tak powinno wyglądać życie, a w rzeczywistości jestem gejem? Pomocyyyyyy ://

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż zostalem zdiagnozowany jako NN, mój obecny temat to obawa przed byciem gejem, albo że się stanę. Ostatnio miałem się dużo lepiej, ale dziś zaatakował mnie paniczny strach, ciąglę wertuję internet nie mogę sobie poradzić... .

 

Oto co mnie wystraszyło. Przypomniałem sobie, że zanim na dobre moje obawy o bycie gejem się rozwinęły, pamiętam jak kiedyś sobie marzyłem.

 

"Będę dorosły, będę miał samochód, będzie super, będziemy razem z kumplem jeździć, będę go odwiedzał, będziemy super kumplami"

 

Przeraziło mnie to, że być może jest to dowód, że jestem gejem. Czy hetero ludzie mogą myśleć w ten sposób? Nie myślałem nigdy trzymać się za rękę z chłopakiem, to odrzucające, czy też sex uprawiać nigdy tego nie chciałem, ale czasami myślalem sobie, że fajnie byłoby gdybym z kolegami wybrał się na koncert ulubionej kapeli, na wakacje z kumplami, wypić pośmiać się. Nie było nic związane z sexem czy romantycznością. To było zarezerwowane wylączenie dla kobiet, odkąd pamięć moja sięga to zawsze mi sie kobiety podobały i podniecaly. Co jeśli ja się nauczyłem, że tak powinno wyglądać życie, a w rzeczywistości jestem gejem? Pomocyyyyyy ://

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż zostalem zdiagnozowany jako NN, mój obecny temat to obawa przed byciem gejem, albo że się stanę. Ostatnio miałem się dużo lepiej, ale dziś zaatakował mnie paniczny strach, ciąglę wertuję internet nie mogę sobie poradzić... .

 

Oto co mnie wystraszyło. Przypomniałem sobie, że zanim na dobre moje obawy o bycie gejem się rozwinęły, pamiętam jak kiedyś sobie marzyłem.

 

"Będę dorosły, będę miał samochód, będzie super, będziemy razem z kumplem jeździć, będę go odwiedzał, będziemy super kumplami"

 

Przeraziło mnie to, że być może jest to dowód, że jestem gejem. Czy hetero ludzie mogą myśleć w ten sposób? Nie myślałem nigdy trzymać się za rękę z chłopakiem, to odrzucające, czy też sex uprawiać nigdy tego nie chciałem, ale czasami myślalem sobie, że fajnie byłoby gdybym z kolegami wybrał się na koncert ulubionej kapeli, na wakacje z kumplami, wypić pośmiać się. Nie było nic związane z sexem czy romantycznością. To było zarezerwowane wylączenie dla kobiet, odkąd pamięć moja sięga to zawsze mi sie kobiety podobały i podniecaly. Co jeśli ja się nauczyłem, że tak powinno wyglądać życie, a w rzeczywistości jestem gejem? Pomocyyyyyy ://

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

locku tez mam takie mysli dokladnie z tym ze chcialbym miec super kumpla :) powiem ci ja od dluzszego czasu akceptuje te mysli np robienie loda dla mnie nie jest tkaie straszne ;) heheh no i ci powiem nawet jak o tym pomysle to jakos nic mi sie bardzo nie dzieje np jak wyobrazam siebie robiacego loda to nic jakby mnie to nie jaralo chyba ze sie sie poddenerwuje i mowie nie chce tak bardzo nie chce to jest na odwrot i jakby mnie to jaralo :) wiele ludzi pisalo ze jak sie chcesz raz na zawsze uwlonic od hocd to musisz zakceptowac przestac sie bac no i pomaga laski mnie pociagaja :> na sama mysl staje o slicznej laseczce al dlugo jeszcze przedemna jakos tw mysli poprostu nie wzbudzaja kontrowersji :) z drugiej strony mam wyjebane hmm powiem ci cos moze u ciebie jest podobnie w sumie ja mam tez zaburzenie osobowsci ale pierdole tych raperow jak to oni lasek nie bzykaja i ogolnie wszytkich ludzi to od hejtu raczej chcialem sie stac im podobny ale ide swoja droga ksztaltuje sie taki jaki jestem i mi to taksmo pomaga ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

locku tez mam takie mysli dokladnie z tym ze chcialbym miec super kumpla :) powiem ci ja od dluzszego czasu akceptuje te mysli np robienie loda dla mnie nie jest tkaie straszne ;) heheh no i ci powiem nawet jak o tym pomysle to jakos nic mi sie bardzo nie dzieje np jak wyobrazam siebie robiacego loda to nic jakby mnie to nie jaralo chyba ze sie sie poddenerwuje i mowie nie chce tak bardzo nie chce to jest na odwrot i jakby mnie to jaralo :) wiele ludzi pisalo ze jak sie chcesz raz na zawsze uwlonic od hocd to musisz zakceptowac przestac sie bac no i pomaga laski mnie pociagaja :> na sama mysl staje o slicznej laseczce al dlugo jeszcze przedemna jakos tw mysli poprostu nie wzbudzaja kontrowersji :) z drugiej strony mam wyjebane hmm powiem ci cos moze u ciebie jest podobnie w sumie ja mam tez zaburzenie osobowsci ale pierdole tych raperow jak to oni lasek nie bzykaja i ogolnie wszytkich ludzi to od hejtu raczej chcialem sie stac im podobny ale ide swoja droga ksztaltuje sie taki jaki jestem i mi to taksmo pomaga ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

locku tez mam takie mysli dokladnie z tym ze chcialbym miec super kumpla :) powiem ci ja od dluzszego czasu akceptuje te mysli np robienie loda dla mnie nie jest tkaie straszne ;) heheh no i ci powiem nawet jak o tym pomysle to jakos nic mi sie bardzo nie dzieje np jak wyobrazam siebie robiacego loda to nic jakby mnie to nie jaralo chyba ze sie sie poddenerwuje i mowie nie chce tak bardzo nie chce to jest na odwrot i jakby mnie to jaralo :) wiele ludzi pisalo ze jak sie chcesz raz na zawsze uwlonic od hocd to musisz zakceptowac przestac sie bac no i pomaga laski mnie pociagaja :> na sama mysl staje o slicznej laseczce al dlugo jeszcze przedemna jakos tw mysli poprostu nie wzbudzaja kontrowersji :) z drugiej strony mam wyjebane hmm powiem ci cos moze u ciebie jest podobnie w sumie ja mam tez zaburzenie osobowsci ale pierdole tych raperow jak to oni lasek nie bzykaja i ogolnie wszytkich ludzi to od hejtu raczej chcialem sie stac im podobny ale ide swoja droga ksztaltuje sie taki jaki jestem i mi to taksmo pomaga ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja mam tak, że nawet tego uczucia jakby podniecenia juz nie odczuwam, poprawiło mi się. Strach jest mniejszy, ale dzisiaj TO mnie zaatakowało :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja mam tak, że nawet tego uczucia jakby podniecenia juz nie odczuwam, poprawiło mi się. Strach jest mniejszy, ale dzisiaj TO mnie zaatakowało :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja mam tak, że nawet tego uczucia jakby podniecenia juz nie odczuwam, poprawiło mi się. Strach jest mniejszy, ale dzisiaj TO mnie zaatakowało :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lockheed, Słuchaj idź do psychiatry. LEki Ci pomogą, psychoterapia też by się przydała. OCD Ci wmawia, to, bo boisz się tego podświadomie. Ale skoro podniecają Cię kobiety, to gejem nie jesteś;) A myslenie o tym, że z kumplami na piwo itd to nic gejowskiego;D Ja też jak byłam sama myslałam co będę w wakacje robiła z moją przyjaciółką i nie czuję się lesbijką;) To normalne:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lockheed, Słuchaj idź do psychiatry. LEki Ci pomogą, psychoterapia też by się przydała. OCD Ci wmawia, to, bo boisz się tego podświadomie. Ale skoro podniecają Cię kobiety, to gejem nie jesteś;) A myslenie o tym, że z kumplami na piwo itd to nic gejowskiego;D Ja też jak byłam sama myslałam co będę w wakacje robiła z moją przyjaciółką i nie czuję się lesbijką;) To normalne:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lockheed, Słuchaj idź do psychiatry. LEki Ci pomogą, psychoterapia też by się przydała. OCD Ci wmawia, to, bo boisz się tego podświadomie. Ale skoro podniecają Cię kobiety, to gejem nie jesteś;) A myslenie o tym, że z kumplami na piwo itd to nic gejowskiego;D Ja też jak byłam sama myslałam co będę w wakacje robiła z moją przyjaciółką i nie czuję się lesbijką;) To normalne:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wsparcie : * Oczywiście, biorę leki i to tylko dzięki nim jestem w stanie jako tako funkcjonować. Wiesz, ja boję się wszystkiego, wszystko mi się kojarzy z gejami. Nawet takie myslenie, co bede robił z przyjacielem itp dziękuję, że dowiedziałem się, że to normalne ufff kamień z serca. Nawet dzisiaj niechcący natrafiłem na obrazek jak gosciu robi wiadomo co drugiemu kolesiowi. Od razu serce zaczęlo mi bić strasznie szybko, zdenerwowanie, wpatrywnie się w obrazek i myśli typu "podnieca mnie to? może troche, no ale nie stoi mi.. a co jeśli to przez to, że duzo sie masturbowałem i tym ukryłem swoje gejowskie ja?" i taki mętlik mam już ponad 2 lata dzień w dzień, zaraz będą 3 lata tego syfu :(

 

-- 15 lut 2013, 02:01 --

 

Czemu nie mogę być szczęśliwy? :( Czemu jestem winny? :( Zawsze byłem hetero przynajmniej tak mi się wydaje/wydawało. Czemu chowałem się pod stołem i oglądałem kobiety w gazetach jak miałem 8 lat? Czemu masturbowałem się myśląc o koleżankach, oglądając kobiety w telewizji, zanim zacząłem oglądać porno? Czemu zawsze mnie ciągnęło w stronę kobiet, a teraz nagle miałbym być gejem albo bi? Chcę być 120% hetero, jakim wydaje się, że byłem wcześniej... . Czy takie myśli, co bedę robił z kolegą/kolegami w wakacje, planowanie itp podchodzi pod homoseksualizm? Czy jest to jakiś objaw? Proszę o pomoc :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wsparcie : * Oczywiście, biorę leki i to tylko dzięki nim jestem w stanie jako tako funkcjonować. Wiesz, ja boję się wszystkiego, wszystko mi się kojarzy z gejami. Nawet takie myslenie, co bede robił z przyjacielem itp dziękuję, że dowiedziałem się, że to normalne ufff kamień z serca. Nawet dzisiaj niechcący natrafiłem na obrazek jak gosciu robi wiadomo co drugiemu kolesiowi. Od razu serce zaczęlo mi bić strasznie szybko, zdenerwowanie, wpatrywnie się w obrazek i myśli typu "podnieca mnie to? może troche, no ale nie stoi mi.. a co jeśli to przez to, że duzo sie masturbowałem i tym ukryłem swoje gejowskie ja?" i taki mętlik mam już ponad 2 lata dzień w dzień, zaraz będą 3 lata tego syfu :(

 

-- 15 lut 2013, 02:01 --

 

Czemu nie mogę być szczęśliwy? :( Czemu jestem winny? :( Zawsze byłem hetero przynajmniej tak mi się wydaje/wydawało. Czemu chowałem się pod stołem i oglądałem kobiety w gazetach jak miałem 8 lat? Czemu masturbowałem się myśląc o koleżankach, oglądając kobiety w telewizji, zanim zacząłem oglądać porno? Czemu zawsze mnie ciągnęło w stronę kobiet, a teraz nagle miałbym być gejem albo bi? Chcę być 120% hetero, jakim wydaje się, że byłem wcześniej... . Czy takie myśli, co bedę robił z kolegą/kolegami w wakacje, planowanie itp podchodzi pod homoseksualizm? Czy jest to jakiś objaw? Proszę o pomoc :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wsparcie : * Oczywiście, biorę leki i to tylko dzięki nim jestem w stanie jako tako funkcjonować. Wiesz, ja boję się wszystkiego, wszystko mi się kojarzy z gejami. Nawet takie myslenie, co bede robił z przyjacielem itp dziękuję, że dowiedziałem się, że to normalne ufff kamień z serca. Nawet dzisiaj niechcący natrafiłem na obrazek jak gosciu robi wiadomo co drugiemu kolesiowi. Od razu serce zaczęlo mi bić strasznie szybko, zdenerwowanie, wpatrywnie się w obrazek i myśli typu "podnieca mnie to? może troche, no ale nie stoi mi.. a co jeśli to przez to, że duzo sie masturbowałem i tym ukryłem swoje gejowskie ja?" i taki mętlik mam już ponad 2 lata dzień w dzień, zaraz będą 3 lata tego syfu :(

 

-- 15 lut 2013, 02:01 --

 

Czemu nie mogę być szczęśliwy? :( Czemu jestem winny? :( Zawsze byłem hetero przynajmniej tak mi się wydaje/wydawało. Czemu chowałem się pod stołem i oglądałem kobiety w gazetach jak miałem 8 lat? Czemu masturbowałem się myśląc o koleżankach, oglądając kobiety w telewizji, zanim zacząłem oglądać porno? Czemu zawsze mnie ciągnęło w stronę kobiet, a teraz nagle miałbym być gejem albo bi? Chcę być 120% hetero, jakim wydaje się, że byłem wcześniej... . Czy takie myśli, co bedę robił z kolegą/kolegami w wakacje, planowanie itp podchodzi pod homoseksualizm? Czy jest to jakiś objaw? Proszę o pomoc :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to samo co ty do ziomków czujesz ciepło przyjacielskie a do dziewczyn miłosne mam to samo co ty... dla lasek mam odstawione rzeczy te co ty i dla ziomków te co ty;) wszystko z tb jest wporządku chociarz myślałem też czy hetero też tak myśli :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to samo co ty do ziomków czujesz ciepło przyjacielskie a do dziewczyn miłosne mam to samo co ty... dla lasek mam odstawione rzeczy te co ty i dla ziomków te co ty;) wszystko z tb jest wporządku chociarz myślałem też czy hetero też tak myśli :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to samo co ty do ziomków czujesz ciepło przyjacielskie a do dziewczyn miłosne mam to samo co ty... dla lasek mam odstawione rzeczy te co ty i dla ziomków te co ty;) wszystko z tb jest wporządku chociarz myślałem też czy hetero też tak myśli :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lockheed, Ponawiam moją wypowiedź PRZYJAŹŃ MIĘDZY FACETAMI I PLANOWANIE CO MOGĄ RAZEM ROBIĆ JEST NORMALNE!:) Nie jest to ani trochę gejowskie, uwierz mi, że znam facetów po 40 lat i wyjeżdżają razem na wakacje bez żon;) Bo wiedzą że w towarzystwie mężczyzn się bawią lepiej wiadomo wypiją, pogadają o czym tam lubią itd;D A my kobiety też spędzamy czas razem;) Całujemy się w policzki itd;) A nie jesteśmy less:D

To jest nerwica i to ona Ci to wmawia;) A ty masz na przekór tym myślom mówić TO NIE MOJE MYŚLI!TO CHOROBA! i walcz;)

Wypisz sobie na kartce plan swojego życia;D (tylko nie na jeden dzień, a wiesz cała przyszłość);) Zobacz dla kogo będzie tam więcej miejsca;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lockheed, Ponawiam moją wypowiedź PRZYJAŹŃ MIĘDZY FACETAMI I PLANOWANIE CO MOGĄ RAZEM ROBIĆ JEST NORMALNE!:) Nie jest to ani trochę gejowskie, uwierz mi, że znam facetów po 40 lat i wyjeżdżają razem na wakacje bez żon;) Bo wiedzą że w towarzystwie mężczyzn się bawią lepiej wiadomo wypiją, pogadają o czym tam lubią itd;D A my kobiety też spędzamy czas razem;) Całujemy się w policzki itd;) A nie jesteśmy less:D

To jest nerwica i to ona Ci to wmawia;) A ty masz na przekór tym myślom mówić TO NIE MOJE MYŚLI!TO CHOROBA! i walcz;)

Wypisz sobie na kartce plan swojego życia;D (tylko nie na jeden dzień, a wiesz cała przyszłość);) Zobacz dla kogo będzie tam więcej miejsca;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×