Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
jubysek

Pomocy Natręctwo pedofili

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam bardzo wielki problem mam natręctwa że moge być pedofilem ,zboczeńcem,mordercą i mam problem jak byłem w podstawówce to miałem jakiś dziwny popęd do dzieci tzn jak byłem w 2 podstawówce teraz juz nic niemam podniecają mnie kobiety miałem natręctwa także o zoofili i że moge być homo ide do psychiatry w poniedziałek i co ja mam mu powiedzieć niechce brać tabletek czy da sie obejść? od tego strasznie mnie to boli moje dzieciństwo było troche zwariowane a teraz mam natręctwa nigdy nikomu niezrobił bym krzywdy mam także fobie społeczną;/ nigdzie niemoge wyjść na miasto bo mam lęk niewyjaśniony mam 16 lat i gdy mam isć np na urodziny też zawsze odmawiam bo mam lęk prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam bardzo wielki problem mam natręctwa że moge być pedofilem ,zboczeńcem,mordercą i mam problem jak byłem w podstawówce to miałem jakiś dziwny popęd do dzieci tzn jak byłem w 2 podstawówce teraz juz nic niemam podniecają mnie kobiety miałem natręctwa także o zoofili i że moge być homo ide do psychiatry w poniedziałek i co ja mam mu powiedzieć niechce brać tabletek czy da sie obejść? od tego strasznie mnie to boli moje dzieciństwo było troche zwariowane a teraz mam natręctwa nigdy nikomu niezrobił bym krzywdy mam także fobie społeczną;/ nigdzie niemoge wyjść na miasto bo mam lęk niewyjaśniony mam 16 lat i gdy mam isć np na urodziny też zawsze odmawiam bo mam lęk prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam bardzo wielki problem mam natręctwa że moge być pedofilem ,zboczeńcem,mordercą i mam problem jak byłem w podstawówce to miałem jakiś dziwny popęd do dzieci tzn jak byłem w 2 podstawówce teraz juz nic niemam podniecają mnie kobiety miałem natręctwa także o zoofili i że moge być homo ide do psychiatry w poniedziałek i co ja mam mu powiedzieć niechce brać tabletek czy da sie obejść? od tego strasznie mnie to boli moje dzieciństwo było troche zwariowane a teraz mam natręctwa nigdy nikomu niezrobił bym krzywdy mam także fobie społeczną;/ nigdzie niemoge wyjść na miasto bo mam lęk niewyjaśniony mam 16 lat i gdy mam isć np na urodziny też zawsze odmawiam bo mam lęk prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jubysek,

Wiesz to objawy NN jak najbardziej, ale o tym już wiesz. Idziesz do psychiatry i mówisz tylko prawdę, ukrywanie w niczym nie pomoże, ba! może zaszkodzić. Lekarz ma wiedzieć wszystko. Nie bój się, on Cię nie weźmie za złego człowieka, bo sam wie, że taki nie jesteś. Moja dr sama mi powiedziała, żebym się siebie nie bała, bo takie natręctwa oznaczają to, że ja takimi rzeczami ludźmi czynnościami się brzydzę. Więc skoro Ty się boisz, że jesteś pedofilem, zboczeńcem to znaczy, że po prostu brzydzisz się ludźmi tego pokroju i złości Cię to co robią, jesteś wrazliwy dlatego odczuwasz strach przed tym, że i ty mógłbyś być takim dewiantem.

Leków się nie bój. Uwierz mi, że dobrze dobrane zdziałają cuda;) Bez leków podejrzewam, nie poradzisz sobie z NN. Leki dadzą Ci ukojenie i spokój;) Nie unikaj ich;D Ja się też bałam, a teraz się cieszę i swoje leki nazywam DROPSIKAMI NADZIEI, bo dają mi nadzieję, że kiedyś wrócę do normalności;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jubysek,

Wiesz to objawy NN jak najbardziej, ale o tym już wiesz. Idziesz do psychiatry i mówisz tylko prawdę, ukrywanie w niczym nie pomoże, ba! może zaszkodzić. Lekarz ma wiedzieć wszystko. Nie bój się, on Cię nie weźmie za złego człowieka, bo sam wie, że taki nie jesteś. Moja dr sama mi powiedziała, żebym się siebie nie bała, bo takie natręctwa oznaczają to, że ja takimi rzeczami ludźmi czynnościami się brzydzę. Więc skoro Ty się boisz, że jesteś pedofilem, zboczeńcem to znaczy, że po prostu brzydzisz się ludźmi tego pokroju i złości Cię to co robią, jesteś wrazliwy dlatego odczuwasz strach przed tym, że i ty mógłbyś być takim dewiantem.

Leków się nie bój. Uwierz mi, że dobrze dobrane zdziałają cuda;) Bez leków podejrzewam, nie poradzisz sobie z NN. Leki dadzą Ci ukojenie i spokój;) Nie unikaj ich;D Ja się też bałam, a teraz się cieszę i swoje leki nazywam DROPSIKAMI NADZIEI, bo dają mi nadzieję, że kiedyś wrócę do normalności;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jubysek,

Wiesz to objawy NN jak najbardziej, ale o tym już wiesz. Idziesz do psychiatry i mówisz tylko prawdę, ukrywanie w niczym nie pomoże, ba! może zaszkodzić. Lekarz ma wiedzieć wszystko. Nie bój się, on Cię nie weźmie za złego człowieka, bo sam wie, że taki nie jesteś. Moja dr sama mi powiedziała, żebym się siebie nie bała, bo takie natręctwa oznaczają to, że ja takimi rzeczami ludźmi czynnościami się brzydzę. Więc skoro Ty się boisz, że jesteś pedofilem, zboczeńcem to znaczy, że po prostu brzydzisz się ludźmi tego pokroju i złości Cię to co robią, jesteś wrazliwy dlatego odczuwasz strach przed tym, że i ty mógłbyś być takim dewiantem.

Leków się nie bój. Uwierz mi, że dobrze dobrane zdziałają cuda;) Bez leków podejrzewam, nie poradzisz sobie z NN. Leki dadzą Ci ukojenie i spokój;) Nie unikaj ich;D Ja się też bałam, a teraz się cieszę i swoje leki nazywam DROPSIKAMI NADZIEI, bo dają mi nadzieję, że kiedyś wrócę do normalności;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nerwica mnie łapie na podstawie miałem jakiś dziwny popęd do dzieci tzn jak byłem w 2 podstawówce ... do siostry kolegi jak siedziałem koło niej to dziwny popęd miałem przez dotyk a teraz już niemam i niechce nikogo skrzywdzić mówie sb ze jak bym miał nim być to prędzej sb był zabił albo cos zrobił niż komuś ja niemoge nikogo uderzyć bo niemam psychiki a co dopiero inne rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nerwica mnie łapie na podstawie miałem jakiś dziwny popęd do dzieci tzn jak byłem w 2 podstawówce ... do siostry kolegi jak siedziałem koło niej to dziwny popęd miałem przez dotyk a teraz już niemam i niechce nikogo skrzywdzić mówie sb ze jak bym miał nim być to prędzej sb był zabił albo cos zrobił niż komuś ja niemoge nikogo uderzyć bo niemam psychiki a co dopiero inne rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nerwica mnie łapie na podstawie miałem jakiś dziwny popęd do dzieci tzn jak byłem w 2 podstawówce ... do siostry kolegi jak siedziałem koło niej to dziwny popęd miałem przez dotyk a teraz już niemam i niechce nikogo skrzywdzić mówie sb ze jak bym miał nim być to prędzej sb był zabił albo cos zrobił niż komuś ja niemoge nikogo uderzyć bo niemam psychiki a co dopiero inne rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

mam takie same mysli jak ty. biore leki, seronil 10mg dziennie, zero skutkow ubocznych , nawet normalnie pilam alkohol na imprezach, nic nie bralo mnie szybciej, wiec leki nie sa takie straszne jak by sie moglo wydawac, mi pomagaja, biore je od poczatku grudnia, jestem spokojniejsza, wiadomo,ze mysli sie pojawiaja, ale juz o wiele mniej :) wiejm co czujesz, bo mam takie same mysli, to jest okropne, meczarnia. najgorsze jest to ze za niedlugo przyjezdza do mnie siostra cioteczna na ferie ktora ma 12 lat, boje sie, ze pojawia sie te mysli, ze jestem pedofilka i ze chce jej cos zrobic .. Boże :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

mam takie same mysli jak ty. biore leki, seronil 10mg dziennie, zero skutkow ubocznych , nawet normalnie pilam alkohol na imprezach, nic nie bralo mnie szybciej, wiec leki nie sa takie straszne jak by sie moglo wydawac, mi pomagaja, biore je od poczatku grudnia, jestem spokojniejsza, wiadomo,ze mysli sie pojawiaja, ale juz o wiele mniej :) wiejm co czujesz, bo mam takie same mysli, to jest okropne, meczarnia. najgorsze jest to ze za niedlugo przyjezdza do mnie siostra cioteczna na ferie ktora ma 12 lat, boje sie, ze pojawia sie te mysli, ze jestem pedofilka i ze chce jej cos zrobic .. Boże :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

mam takie same mysli jak ty. biore leki, seronil 10mg dziennie, zero skutkow ubocznych , nawet normalnie pilam alkohol na imprezach, nic nie bralo mnie szybciej, wiec leki nie sa takie straszne jak by sie moglo wydawac, mi pomagaja, biore je od poczatku grudnia, jestem spokojniejsza, wiadomo,ze mysli sie pojawiaja, ale juz o wiele mniej :) wiejm co czujesz, bo mam takie same mysli, to jest okropne, meczarnia. najgorsze jest to ze za niedlugo przyjezdza do mnie siostra cioteczna na ferie ktora ma 12 lat, boje sie, ze pojawia sie te mysli, ze jestem pedofilka i ze chce jej cos zrobic .. Boże :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niestety lipka;/ ja mam 8 letnią kuzyne i tez przyjezdza i mam strach wogóle do dziec i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niestety lipka;/ ja mam 8 letnią kuzyne i tez przyjezdza i mam strach wogóle do dziec i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niestety lipka;/ ja mam 8 letnią kuzyne i tez przyjezdza i mam strach wogóle do dziec i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

a od jakiego czasu masz te mysli ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

a od jakiego czasu masz te mysli ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

a od jakiego czasu masz te mysli ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od pół roku zaczeły sie od hcod jak obejrzałem sale samobójców tak z dupy sie te myśli wzieły i jak zaczeły atakować cały czas sie zamykałem w sobie czasami jest dobrze ale to wraca po tygodniu.ale nigdy niemam spokoju jak nie te pedofilskie to inne;/ np że moge być mordercą itp;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od pół roku zaczeły sie od hcod jak obejrzałem sale samobójców tak z dupy sie te myśli wzieły i jak zaczeły atakować cały czas sie zamykałem w sobie czasami jest dobrze ale to wraca po tygodniu.ale nigdy niemam spokoju jak nie te pedofilskie to inne;/ np że moge być mordercą itp;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od pół roku zaczeły sie od hcod jak obejrzałem sale samobójców tak z dupy sie te myśli wzieły i jak zaczeły atakować cały czas sie zamykałem w sobie czasami jest dobrze ale to wraca po tygodniu.ale nigdy niemam spokoju jak nie te pedofilskie to inne;/ np że moge być mordercą itp;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ja mam te mysli od sierpnia. zaczely sie od obejrzenia serialu dexter. chociaz uwielbiam ten serial, to zakonczlam jego ogladanie, bo tak mialam dosyc tych mysli, stwierdzilam , ze im szybciej skoncze to ogladac, to tym szybciej te mysli minal, moge cie jedynie pocieszyc tym, ze od dawna mam te mysli, a nikogo nie zabilam, nikogo nie zgwalcilam itp :D raczej nigdy to nie nastapi. musimy jakos sobie przetlumaczac ze to tylko glupie mysli. ja przez pewien czas, gdy pojawily sie te mysli, mowilam sobie " jestem dobra siostra, jestem dobra corka, jestem dobra kolezanka, bede dobra zona, bede dobra matka, jestem dobrym czlowiekiem" nawet pomagalo :) trzymaj sie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ja mam te mysli od sierpnia. zaczely sie od obejrzenia serialu dexter. chociaz uwielbiam ten serial, to zakonczlam jego ogladanie, bo tak mialam dosyc tych mysli, stwierdzilam , ze im szybciej skoncze to ogladac, to tym szybciej te mysli minal, moge cie jedynie pocieszyc tym, ze od dawna mam te mysli, a nikogo nie zabilam, nikogo nie zgwalcilam itp :D raczej nigdy to nie nastapi. musimy jakos sobie przetlumaczac ze to tylko glupie mysli. ja przez pewien czas, gdy pojawily sie te mysli, mowilam sobie " jestem dobra siostra, jestem dobra corka, jestem dobra kolezanka, bede dobra zona, bede dobra matka, jestem dobrym czlowiekiem" nawet pomagalo :) trzymaj sie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ja mam te mysli od sierpnia. zaczely sie od obejrzenia serialu dexter. chociaz uwielbiam ten serial, to zakonczlam jego ogladanie, bo tak mialam dosyc tych mysli, stwierdzilam , ze im szybciej skoncze to ogladac, to tym szybciej te mysli minal, moge cie jedynie pocieszyc tym, ze od dawna mam te mysli, a nikogo nie zabilam, nikogo nie zgwalcilam itp :D raczej nigdy to nie nastapi. musimy jakos sobie przetlumaczac ze to tylko glupie mysli. ja przez pewien czas, gdy pojawily sie te mysli, mowilam sobie " jestem dobra siostra, jestem dobra corka, jestem dobra kolezanka, bede dobra zona, bede dobra matka, jestem dobrym czlowiekiem" nawet pomagalo :) trzymaj sie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi od sali samobójców to . hcod masakra--.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×