Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
panicz

Stale obnizenie dopaminy

Rekomendowane odpowiedzi

witam czy mozliwe jest stale obnizenie dopaminy nawet po zaprzestaniu brania neuroleptykow?

nie biore juz 3 tyg lekow a wciaz miewam ataki w ktorych jestem pobudzony wykreca mi oczy do tylu, dragaja mi powieki, mam okropne lęki czym to jest spowodowane?

dodam jeszcze ze to zawsze pojawia sie poznym popoludniem badz wieczorem i zawsze gdy sie czyms zdenerwuje

 

-- 08 lis 2011, 11:41 --

 

bardzxo prosze o pomoc!!!! :!::(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie się nie znam, ale jeśli długo brałeś leki to 3 tygodnie to może być za mało na regulację receptorów dopaminowych.

Najlepiej będzie jak zobaczysz się ze swoim lekarzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×