Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
lady17

sertralina

Rekomendowane odpowiedzi

witam:)

mam pytanie:

 

od 2 tygodni biorę zotral (sertralinę), na początku 25 mg od dwóch dni 50.W pierwszych dniach stosowania czułam się bardzo dziwnie(otumanienie,senność,zmeczenie,zaburzenia widzenia) póżniej te objawy ustąpiły i zaczęlam czuć sie lepiej stany lękowe i ataki paniki nie były juz tak silne i mogłam w miare normalnie funkcjonować.Niestety w ostatnich dniach czulam się duzo gorzej- stany lękowe ataki i negatywne myśli powróciły.Powoli zaczynam tracić siłę do życia i wiare ze moze być lepiej,Wczoraj rozmawialam z psychiatrą i zwiększyła mi dawkę do 50 mg jednak nie czuję żadnej poprawy.Czy to normalne że po 2 tygodniach stosowania lek przestał na mnie działać,czy moze powinnam poprosić o zmianę leku albo zwiększenie dawki

proszę o odpowiedż

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×