Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Moolik

Dopamina a dyskinezy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Witam mam takie pytanie bo za bardzo sie na tym nie znam wyczytałem ze nauroleptyki wywołuja dyskinezy i bardzo martwi mnie ten skutek uboczny i chciłbym sie dowiedziec czy ten efekt wystepuje tylko wtedy gdy neuroleptyki zazywane sa w syokich dawkach np w leczniu schizofremi kiedy ilosc dopaminy jest zmniejsza czy gdy zazywany jest w małych dawkach aby zwieszyc poziom dopaminy ten efet uboczny tez moze wystapic prosze o odp

 

[Dodane po edycji:]

 

Nikt nie zna odp na to pytanie ?? to moze zapytam tak czy wystopiły u kogos dyskinezy po zazywaniu fluanxol-u w małych dawkach do 3 mg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dyskinezy to zdecydowanie blokada dopaminy i to raczej przy klasycznych neuroleptykach i risperidonie w większych dawkach. Najczęściej po dłuższym czasie stosowania i nie u każdego. Ja bym był na Twoim miejscu spokojny, zresztą sam zażywam olanzapinę 5 mg, ale w takiej dawce i przy tym leku dyskinezy są raczej niemożliwe. A że blokadę dopaminy odczuwam (in + w psychice) to inna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×