Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Aquarel

Dla tych co odstawili leki...

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc :) 8 dni temu odstawilam ssri...mecza mnie "skutki odstawienne".

Zawroty glowy, nudnosci, brak sil...kiedy to minie. Nic sie nie zmienia i nie widze poprawy :(

Ktos z Was tez sie tak meczy lub meczyl po odstawieniu lekow antydepresyjnych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

początek rzeczywiście jest nieciekawy, ale warto wytrzymać i powiedzieć sobie ze dam radę bez. Ja daję rade bez już 8 mc i prawie zapomniałam, że kiedyś je brałam :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz :)

Psychicznie nie jest zle...ale strasznie mecza mnie fizyczne dolegliwosci zwiazane z odstawieniem. Wszystko odbylo sie rzecz jasna stopniowo, pod kontrola lekarza, po ponad roku przyjmowania lekow. Czulam sie bardzo dobrze wiec lekarz kazal odstawic...a tu teraz takie jajca z tym zlym samopoczuciem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aqarel, pamiętam Cie z czasów kiedy bywałam tu częściej. Pomyśl, że skoro jest juz decyzja dotycząca odstawienia, to reszta jest w twoich rękach, z każdym dniem bedzie lepiej. Skoro ja dałam radę to Ty tym bardziej :)

Pomyśl, że to jak ból zeba, w końcu minie, bo wizytę u dentysty masz juz za sobą :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jak milo, ze mnie ktos pamieta :) No nic, wytrzymam jeszcze...mam nadzieje, ze faktycznie z kazdym dniem bedzie lepiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×