Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Adaś2222

Powiedzcie mi jak mam brać cały czas leki

Rekomendowane odpowiedzi

Po lekach czuję się w miarę spoko, ale już przerywałem leczenie kilka razy bo jest tak :

 

jak biorę leki to po paru dniach brania (anafranil czy paromerck itd.) pojawiają się takie skutki uboczne

- powiększone sutki, że wstyd koszulkę zdjąć

- niesamowicie zaczynam tyć

- jestem senny aż za bardzo

- nie możliwość osiągnięcia wytrysku chyba, że naprawdę po długim stosunku, że aż uszkadzam sobie penisa

 

te skutki mnie bardzo drażnią i nie raz po prostu przerywam leczenie. Za to gdy przerwe leczenie

 

- Brak apetytu

- Przedwczesny wytrysk

- Stres, lęki, itd

- Bezsenność

 

Lecze się już kilka lat z tymi przerwami, i wiem, że w niektórych momentach miałem już szczyt możliwości leków a nie było wpełni dobrze miałem i tak dużo natręctw i lęków.

i bądź tu mądry...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko się zgadza, mam podobnie, chyba taki nasz los, jakoś trzeba żyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja nie wiem ,cały czas mam nadzieję, że wymyślą jakiś lek który będzie jeszcze efektywniejszy i bez efektów ubocznych. To takie absurdy no, biorę leki nie mam wytrysku nie biorę mam przedwczesny czyli takie sobie wybieranie mniejszego zła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jak masz zapisany lek to go bierzesz,a lbo skutki uboczne albo choroba. Poza tym tak postepujac niedojrzale robisz swojemu organizmowi krzywde, skutki uboczne mijaja po kilku dniach, choc z tym wytryskiem moze sie dalej utrzymywac. Ale tak mieszajac w oranizmie tymi lekami dzialasz niekorzystnie na mozg, to sa leki psychotropowe ktore dzialaja na mechanizmy w mozgu a nie cukierki ktore mozna brac i odstawiac kiedy sie nam podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde mógłbym z Tobą polemizować bo za każdym razem jak biorę te leki to efekty są takie same, skutki uboczne utrzymują się przez cały czas, pamiętam jak nie brałem paromercku miesiąc poszedłem na badania hormonów i prolaktyne wtedy miałem podniesioną 5x w organizmie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy wszystkie leki z kazdej grupy działają tak na libido ?

 

leki zawierające wenlafaksyne czyli: efectin velafax velaxin venlectine tez obniżają w takim stopniu LIBIDO u kazdego ? czy to zalezy od organizmu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Sensual obnizaja, poczytaj sobie posty na forum, a zobaczysz ze osoby ktore biora takie leki - w tym ja maja obnizone lub w calkowitym zaniku libido.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×