Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
KrzysiekZ.

Citronil a ZOK.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wróciłem przed godziną od psychiatry. Mam pytanie. Doktor przepisał mi CITRONIL na nerwicę natręctw { zaburzenie obsesyjno - kompulsyjne }. Czy ktokolwiek brał ten lek i mu pomógł? Co sądzicie o tym leku? Bardzo prosiłbym o jakieś rady. Aha i jeszcze jedno, w działaniach niepożądanych przeczytałem, że mogą wystąpić "Ruchy kompulsywne - ruchy przymusowe ". Czyli dokładnie to co występuje w nerwicy, np chęć aby umyć ręce, chociaż już się je umyło... I teraz się zastanawiam, lek ma być na nerwicę natręctw, a tutaj pisze, że działaniem niepożądanym mogą być kompulsje, które występują przy tym zaburzeniu.. Dziwne. Co o tym sądzicie? Aha i jeszcze jedno, polecacie dodatkowo psychoterapie czy wystarczą leki? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od połowy zaleconej dawki, a nie będziesz miał skutków ubocznych tak dużych. Ja jade na citalopramie już 5 miesięcy i jest wszystko super gitara :) zobaczysz świat się zmienia po ssri :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja równierz używam citalopram ,od 3 msc.

To bardzo dobry lek.Stopniowo wprowadza w dobry nastrój.

Krzysiek Z nie myśl o skutkach ubocznych,i zrób tak jak Ci radzi LSDisland.Sam zobaczysz czy isc na psychoterapie czy nie.Moze pomogą tylko leki.Spokojnie i do przodu.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój lekarz przepisał mi dawkę 40mg. To dość spora dawka. I mówił, żebym brał raz dziennie rano. Powiedział, że efekty pojawią się po ok 2 do 3 tygodni. Jak będę brał połówkę, to skutki uboczne nie będą może tak mocne, ale może dłużej się wchłaniać. A z drugiej strony wolę brać wedle zaleceń lekarza. A co do tych efektów ubocznych, to może być tak, że faktycznie kompulsje mogą się nasilić w pierwszych dwóch tygodniach bądź natręctwa różnego rodzaju? Czy tu bardziej chodzi o takie efekty, jak bóle głowy, biegunki, bóle żołądka itd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ulotce są zaznaczone skutki uboczne które zdarzają się częściej ,które żadziej ,i bardzo zadko.

Używaj leki i nie przejmuj sie.

Nie wkręcaj sobie niepotrzebnych myśli ze niby coś sie nasili u Ciebie.

U mnie np.problemem jest pocenie się,przy tym leku,i nic więcej.

Pozatym bardzo mi pomógl.

Glowa do góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie dawki bierzesz? bo ja mam 40mg. I zastanawiam się czy nie lepiej brać 20mg, czyli połóweczke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz to mozesz tak zrobić tz zacząć przez 3 dni połówke a potem juz po całej,i nie martw sie .Tak najgorzej jest.Ja na początku tez sie bałam ,lecz nie potrzebnie.To dobry lek,także spokojnie.

 

Na poczatku jak zaczynalam ten lek to ze skutków takich to miałam szumy w uszach to pocenie sie takie lekkie rozkojażenie.To tak ze dwa tygodnie (okolo)po tym czasie mineło i jest ok :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek zależy co ci tam dolega, mnie 20mg tak nakręca że szok, co chwile robię coś nowego :D ostatnio nawet pokój sobie wytapetowałem :shock:

 

SSRI działają jak amfetamina, a wiem bo brałem to i to :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×