Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Kropeczka423

Co to??

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie no co to może być.??

Mam zdiagnozowaną depresje.Używam leki i dobrze się po nich czuje.

Lecz miewam czasem drzenia całego ciała.Trzęsą mi się ręce,ale bardzo bo nie moge ,w sumie nie powinnam nic robić ,bo leci wszystko z rąk.

Co to takiego,z nerwów od leków?A moze to znowu jakaś choroba?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Moze byc z nerwow, moze byc od lekow, jezeli Ci przed braniem leków tak sie robilo to nie od lekow, moze warto sie przejsc i zbadac do neurologa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że wielu ludzi ma takie reakcje. Prawdopodobnie to na tle nerwowym. Ale przy najbliższej okazji poinformuj o tym swojego lekarza. Wątpię, żeby to był efekt leków, ale w sumie nic nie wiadomo. Może zleci Ci jakieś konkretne badania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×