Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Marzena21

już nie mam sił :(

Rekomendowane odpowiedzi

lecze się już 9 miersięcy i jak brałam leki nawet było ok.Po 4 miesiącach lekarz mi odstawił.Po 3 miesiącach ten sam koszmar się zaczął.Dostałam nowy lek o nazwie CILON po nim było jeszcze gorzej niemogłam z łóżka wstać,odstawiłam go.Teraz mam przepisany DOXEPIN czy ktoś brał ten lek?jak się czuliście po nim?prosze o rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki bardzo o wiadomość na temat doxepinu:)jestem już spokojniejsza,już wziełam drugą tabletke jedyne co to jestem troche senna ,ale to nie problem.Mam nadzieje że niedługo będzie lepiej i wyjde z tego

 

[Dodane po edycji:]

 

dziękuje za wiadomoś na temat doxepinu.Wziełam już drugą tabletke ,jedyne co to jestem senna ,ale to nie problem.Mam nadzieje że nie długo wyjde z tego i będzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno bedzie lepiej.

Pierwsze dni moga byc trudne ale potem bedzie tylko lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po 4 miesiącach lekarz mi odstawił.Po 3 miesiącach ten sam koszmar się zaczął.

 

Boże to co to za lekarz? :shock: Ledwo organizm się przyzwyczaił, a on odstawił i zrobił kolejną bombę bo organizm nagle przestaw dostawać lek. Rany, lek jak się zaczyna brać, to na ok. rok, a tu taka bomba... :shock::shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tym razem zmieniłam lekarza i mam nadzieje że tego samego błędu niezrobi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×