Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
betii

DUBEL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ponownie po latach wracam do Anafranil. Cierpię na nadmierna potliwość która dostałam po Abilify. Od lat potliwość nie daje mi spokoju. Teraz po lekach jak mozarin,dultilox,pregabalina dostałam Anafranil SR 75. Dr kazała brać na noc. 

Biorę 1/2, wczoraj 1/3 tabl. Już czwarta doba a ja mam krostki na klatce,drżenie mięśni,i silny wewnętrzny lęk. Dobieram hydroksyzynę 50 mg na noc i 25 w dzień. Nie chce brać benzo. Jak to wygląda jak można czy można zmniejszyć te objawy uboczne. Kiedy mina?

Tez zauważyłam że strasznie się pocę od miesiąca w nocy. Kołdra koszula cała mokra. Nie wiem jak z tym radzić sobie,boję się że Anafranil doda krople potu przy 75mg.

Czy można jakoś zaradzić tym skutkom?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, betii napisał:

Witam

Ponownie po latach wracam do Anafranil. Cierpię na nadmierna potliwość która dostałam po Abilify. Od lat potliwość nie daje mi spokoju. Teraz po lekach jak mozarin,dultilox,pregabalina dostałam Anafranil SR 75. Dr kazała brać na noc. 

Biorę 1/2, wczoraj 1/3 tabl. Już czwarta doba a ja mam krostki na klatce,drżenie mięśni,i silny wewnętrzny lęk. Dobieram hydroksyzynę 50 mg na noc i 25 w dzień. Nie chce brać benzo. Jak to wygląda jak można czy można zmniejszyć te objawy uboczne. Kiedy mina?

Tez zauważyłam że strasznie się pocę od miesiąca w nocy. Kołdra koszula cała mokra. Nie wiem jak z tym radzić sobie,boję się że Anafranil doda krople potu przy 75mg.

Czy można jakoś zaradzić tym skutkom?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×