Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Kiiwi

Brak apetytu i problem ze zmianą trybu życia

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jestem młodą osobą (20lat) i od paru lat cierpię na nerwicę lękową z objawami(to chyba nie to słowo ale lepszego chwilowo nie mogę znaleźć) depresji. Biorę Asertin50 os dłuższego czasu po jednej tabletce. Od paru tygodni mam problem z głodem. Nie czuję go prawie wcale, mało jem i jest mi często po jedzeniu niedobrze. Niewiele się ruszam i dużo śpię. Boję się że się wykończę ale nie wiem jak się zmienić. Najbardziej przeraża mnie to jedzenie. Czy ktoś z Was miał/ma podobnie? Macie jakieś rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×