Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
ms99

Zespół odstawienny po miesiącu?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam duży problem.. od miesiąca, brałem leki Egzysta(Pregabalina) + Lafactin( SNRI) które dostałem od psychiatry w Polsce. Mój stan znaczenie się poprawiał, aż do momentu kiedy Lafactin się skończył.. mieszkam w Niemczech, i nie mogę go tutaj dostać( maja problem z zamówieniami wenflaksyny) nie biore go od 2 dni, i mój stan strasznie się pogorszył.. jestem strasznie senny, mam ciagle zawroty głowy !! Nie ustępują nawet na chwile.. Czy po miesiącu, mogę mieć już zespół odstawienny? Jutro ide do psychiatry tutaj w Niemczech który dał mi receptę na wenflaksyne( uprzedzał ze mogą być problemy z jego dostaniem) Co mam teraz zrobić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×