Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
dr. Psycho Trepens

OT

Rekomendowane odpowiedzi

Gość myślący91
5 godzin temu, dr. Psycho Trepens napisał:

myślący91 ile jeszcze założysz podobnych tematów ?

 

A ty znowu ćpasz i masz omamy ?
 

4 godziny temu, INTEL 1 napisał:

Myślący91  moim zdaniem jesteś trochę niekonsekwentny. Nie chcę abyś negatywnie odbierał to co piszę, a le jako "Myślący" powinieneś właśnie pomyśleć.

Z jednej strony toczysz zażarte nocne boje z użytkowniczką Karolink w temacie "Długotrwałe zażywanie leków psychotropowych?" ( karolink jest zagorzała "antypsychotropką" i twierdzi, że psychotropy nie działają, wręcz szkodzą ), a z drugiej strony w tym temacie żalisz sie , że żadne leki na Ciebie nie działają.... 

Widzisz sprzeczność?

Wiem, że Karolink ostro poleciała w stronę "antypsychiatrii", a o tezach zawartych w cytowanych przez Nią opracowaniach czytałem już dawno i wielokrotnie, ale prawda w tym przypadku lezy po środku. Bo to, co wyprawia się  w ostatnich latach między innymi w USA ( masowe przepisywanie neuroleptykow i SSRI dzieciom na przykład ) to już według mnie kryminał i sam bym takiemu lekarzowi złamał kark bez wahania.

Tym nie mniej wrzucanie całej psychofarmakoterapii  w spiskową teorię dziejów to też swego rodzaju zaburzenie psychiczne :classic_biggrin:

Trzeba po prostu zdrowego rozsądku, czerpania wiedzy z przeciwstawnych źródeł, opracowań i przede wszystkim obserwowania siebie i nie wierzenia "ślepo" lekarzom. Ci ostatnio -zaiste -mylą się nader często. 

Szlag mnie trafia, kiedy idziesz na przykład do lekarza i mówisz, że po danym leku jest gorzej, a słyszysz, że to nie możliwe, że to z pewnością nasilone objawy choroby i tak dalej. 

Każdy psychiatra, w ramach praktyk powinien konsumować przynajmniej przez kilka dni każdy z leków , ktory potem ordynuje pacjentom. Nabrał by wówczas dystansu i przestał pieprzyć głupoty. 

Skoro te leki nie szkodza to raczej nic złego by sie takiemu doktorkowi od podobnych praktyk nie stalo :classic_biggrin:

Moim zdaniem, każdy lek, który od samego początku pogarsza stan powinien iśc precz do ognia najszybciej jak się da. Mityczne dawanie czasu aby "lek sie rozkręcil" to kompletna bzdura 

Przede wszystkim z mojego, ale i z doświadczeń innych chorych wynika, że jakąkolwiek ulgę i poprawę dają jedynie te leki, które od samego początku NIE POGARSZAJĄ  stanu - po prostu "łyka" się je niczym cukierki. Ich działanie pojawia sie po jakims czasie lub w ogóle. Wtedy czas na inny lek ( oczywiście nie dotyczy to benzo, ktore jak wiadomo OD RAZU "LECZĄ":classic_biggrin: )

Wracając do tematu.

Mnie jakąkolwiek ulgę dają tylko leki przeciwpadaczkowe, co tylko potwierdza teorię, że zmiany w funkcjonowaniu mózgu są bardzo podobne zarówno w CHAD, jak i w epilepsji. Ale jakie to zmiany - nikt do końca nie wie i zapewne długo sie nie dowie. Oczywiście w CHAD są inne bonusy wynikające z nieprawidlowości w innych rejonach mozgu, ale wydaje sie , że te najważniejsze są tożsame z epilepsją - świadczy o tym poprawa  u  CHAD-owców po standartowym juz wprowadzaniu nowoczesnych przeciwpadaczkowców takich jak Lamotrygina, Pregabalina, czy Gabapentyna.

CO TO MA ZWIĄZEK Z TYM TEMATEM !!!!!!

Edytowane przez myślący91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość myślący91
22 minuty temu, myślący91 napisał:

Myślący91  moim zdaniem jesteś trochę niekonsekwentny. Nie chcę abyś negatywnie odbierał to co piszę, a le jako "Myślący" powinieneś właśnie pomyśleć.

Z jednej strony toczysz zażarte nocne boje z użytkowniczką Karolink w temacie "Długotrwałe zażywanie leków psychotropowych?" ( karolink jest zagorzała "antypsychotropką" i twierdzi, że psychotropy nie działają, wręcz szkodzą ), a z drugiej strony w tym temacie żalisz sie , że żadne leki na Ciebie nie działają.... 

Widzisz sprzeczność?

HAHA no i co w związku z tym że leki które brałem na mnie nie działały mają być przezemnie hejtowane ?, niestety leki mi nie pomogły ale dalej twierdzę że są super. Załóż sobie z  Karolink forum i tam straszcie ludzi swoimi głupotami, tam na pewno się odnajdziecie a na forum takie bzdety powinny być od strzała kasowane i banowane. 

Edytowane przez myślący91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość myślący91

Branie tramalu w normalnych dawkach to ćpanie ? brawo detektywie 😁. No jaki to ma związek z moim tematem wypociny twoje i karolink ?. Karolink już dostała jedno ostrzeżenie ty chyba jesteś następny w kolejce, wiec jak widzisz moderacja widzi sama jak jest i robi co ma robić. Nie dość że spamujesz i robisz mi syf w temacie, ahhh szkoda słów. 

Edytowane przez myślący91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×