Skocz do zawartości
Nerwica.com

Zaburzenia somatyczne i lękowe - nerwica


Robek1996

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam 21 lat. Podzielę się swoim problemem odnośnie nerwicy. Zaczęło się to w sumie od marca, naderwalem sobie dwuglowy uda, bałem się że nie zdam wf z racji tego że studiuję na AWF, potem doszło do tego kontuzja barku. Bałem się bardzo że nie zdam tego wf a że jestem osobą bardzo ale to bardzo przejmująca się to w trakcie sesji zaczął się bol brzucha po lewej stronie. W szpitalach na izbie przyjęć byłem 5 razy, krew idealna, oczywiście wykonana została potem kolonoskopia bo ból był w miejscu jelita grubego, kolonoskopia oczywiście wyszła super, dostałem później do brania od gastroentrologa Pramolan który brany przez miesiąc niestety nie pomógł. W trakcie bólu miałem takie kryzysy że ciągle plakalem, mówiłem że mam raka itd. Potem nagle z dnia na dzień pojawił się ból po prawej stronie, wylądowałem znów w szpitalu, miałem zrobiona TK które nic nie wykazało, miałem zrobiona nawet laparoskopie diagnostyczna, podczas której usunęli mi wyrostek który był oczywiście zdrowy, po wyjściu ze szpitala pojawił się ból jądra (usg nic nie wykazało) a później kręgosłupa w obrębie klatki piersiowej. Każdy lekarz który mnie badał mówił że to napięciowe bóle, więc skierowałem się do psychiatry, bo już nie dało się życ z ciągłymi bolami różnych części ciała. Jestem 3 dni na kuracji Duloxetine Sandoz oraz Lamotrixem. Mam nadzieję że z tego wyjdę. Powodzenia dla wszystkich chorych na zaburzenia somatyczne bo wiem że to jest uciążliwie cholernie i nawet oglądanie zwykłego filmu powodowało że myślałem o tym co mnie boli i była masakra. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się