Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
xomera20

Moje problemy z seksualnością

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,jestem Monika, lat 21. To mój pierwszy post choć zaglądam na forum od pewnego czasu i postanowiłam napisać o swoim problemie. Jestem po rocznej indywidualnej terapii i jednym pobycie na oddziale dziennym,gdzie 3 miesiące chodziłam na grupową. Jestem borderką i zmagam się z nasilonymi 'jazdami' w temacie seksu. Do tej pory byłam w jednym związku,który zakończył się burzliwie. Obecnie nie chodzę na terapię po przeprowadzce mojej ukochanej terapeutki-bardzo to przeżyłam i teraz trudno mi zaufać ,że ewentualny kolejny terapeuta "mnie nie zostawi" . Ale nie o tym chciałam. Chodzi o to,że mam ogromne potrzeby seksualne i specyficzne upodobania,które zaspokajam w nawet jak dla mnie dziwny sposób. Mam wrażenie,że jestem uzależniona od tego...Uwielbiam poznawać młodszych od siebie chłopaków i robić im loda. Właśnie to mnie tak nakręca,że poznaję kogoś np. na dyskotece albo w necie,umawiam się i potem stawiam laskę najczęściej w samochodzie. Czuję się niesamowicie,kiedy wiem ,że jestem dla niego pierwszą dziewczyną,która robi mu dobrze. Wybieram młodszych od siebie chłopaków i staram się wyczuć jaki one jest. Podobają mi się nieśmiali i spokojnie,może też dlatego bo jestem bardziej pewna,że nie ma z ich strony zagrożenia. Do tej pory nie miałam żadnych problemów a zdarza się,że spotykam się w tygodniu z dwoma lub trzema nowo poznanymi...Zawsze mówię,że na spotkaniu będzie "tylko" (albo aż) seks oralny i na nic więcej się nie zgadzam. I nie mam potrzeby robić z nimi nic więcej. Przed spotkaniem,w trakcie i po czuję się wspaniale,dopiero po jakimś czasie coś się ze mną zaczyna dziać i zaczynają się moje jazdy-czuję się źle, przeżywam siebie jak jakaś dziwka,myślę o sobie jak o nimfomance i dziwce. A potem znowu się umawiam....

Co o tym myślicie? Proszę napiszcie o co to chodzi:/

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłaś u seksuologa? Psychiatra w sumie tez by coś poradził na to. SSRI dobrze obniża libido.

Jeśli czujesz się świetnie przed i po to dochodzi do głosu silny wyrzut dopaminy.

Edytowane przez giroditalia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×