Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nie umiem żyć?


Felicja12

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,piszę ponieważ zdaje się,że przestałam sobie radzić,na psychologa nie mam pieniedzy a na nfz trzeba czekać więc mam nadzieję ,że ktoś mądrzejszy ode mnie da radę mi podpowiedzieć cokolwiek.Postaram się krótko nakreślić sytuację.

 

Mam rocznikowo 24 lata,stały związek ,od kilku lat zdiagnozowaną padaczkę z powodu której musiałam rzucić pierwszy kierunek studiów,obecnie czeka mnie 1 sesja na kierunku ekonomicznym.

W ciągu ostatnich 2/3 lat pracowałam w 4 miejscach,dość krótko w każdym.

Sama zrezygnowałam z dwóch,ze względu na warunki ,które powodowały napady.

Do dwóch innych poszłam z polecenia,praca biurowa, stałe godziny,możliwość zjedzenia normalnie posiłku,było fajnie.Wiedzieli że jestem zielona,starałam się bardzo,podobało mi się,wiązałam duże nadzieje co do możliwości ustatkowania się,odnalezienia swojego miejsca.Możliwe że popełniałam błędy(który żołtodziub tego nie robi?).Ale naprawdę mi zależało.Musicie uwierzyć na słowo.

Jednak choroby nie da się ukryć. Powodów podawano mi milion, nie przeszłam rozmowy na temat błędów i ich poprawy.Pierwszy pracodawca kulturalnie dał mi miesiąc czasu na znalezienie drugiej pracy.Jednak uznałam,że nie ma to sensu i odmówiłam...

Drugi dowiedział sie o chorobie po badaniach lekarskich.Byłam chora kilka dni i wraz z orzeczeniem o POZWOLENIU na pracę zabrano moją receptę na leki.

Po powrocie do pracy i przepracowanym całym dniu zwolniono mnie w trybie natychmiastowym.Powody?Również milion,rozmowy na temat błędów brak,brak jasnych przykładów co było nie tak.Jedyne z czego jestem dumna, to zachowana zimna krew.

Ogromnie to przeżyłam,myślałam tego dnia że umrę(ale żyję choć wolałabym nie).