Skocz do zawartości
Nerwica.com

Szukam pomocy


Michal19837

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zaznaczam ze zakladam nowy watek poniewaz chce sie podzielic tym co mnie trapi w zyciu. Sam nie wiem do jakiego specjalisty mam.sie udac . Nie wiem tez czy to nerwica lekowa od dluzszego czasu mam problemy z sercem jakies dziwne przeskakiwania uczucie leku po stwierdzonym napadowym migotaniu przedsionkow badanie echo nic nie wykazalo wizyty u kardiologow tez nie ale ostatnio kupilem tel z pulaometrem i problem sie zdwoil teraz namietnie badam sobie tetno przrazaja mnie moje tetno w spoczybku jest powiedzmy w.granicach normy od 50 do 60 sporo pracuje wstaje wczesnie ale ogolnie jestem przemeczony lekarz zlecil badanir holterem ale mam miec zalozony za 2 miesiace mniej wiecej ale normalnie nie potrafien tak zyc ciagle sie zamartwiam miewam jakies zawroty glowy czasem chociaz rzadko dodatkowe skurcze ekg mialem wiele razy echo tez przeswietlenia płuc badania krwi wszystko w.normie ogolnie wydaje sie ze moj napad migotania byl wywolany silnym stresem chodze nie uniakm aktywnosci fizycznej duzo by pisac to.tylko nie wielka czesc problemow ale wiem ze to sa.fale albo serce albo jelita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nerwica kolego, książkowe objawy. Miałem identycznie, nie wiadomo kiedy, nie wiadomo gdzie - napady kołatania serca, duszenie się

oblewanie potem, drżenie rąk, i "kula" przechodząca od splotu słonecznego do gardła uniemożliwiająca oddychanie (dławienie się).

Proponuje na początek spróbować "konwencjonalnego" leczenia, jak nie pomoże to należałoby iść do specjalisty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.