Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
agunka29

Parogen na nerwice lekowa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowa od dwoch miesiecy mecze sie z lekami i atakami paniki plus rozne objawy smatyczne.Od dwoch miesiecy biore rudotel dwa razy dziennie pol tabletki a od 3 tyg raz dziennie pol tsbletki poniewaz powoli z niego schodze. Lekarz przepisal mi do tego Parogen biore go drugi dzien razem z ta polowka rudotelu. Niepokoje sie bo odczywam leki, niepokoj poty. Juz sama noe wiem czy to skutek malej dawki rudotelu ze przestaje dzialac czy skutek leku Parogenu. Przed pdjeciem leczenia tez mialam takie ataki tylko o wiele silniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze jestem senna troszke rozdeazniona i do tego te nschodzace leki a jak juz nadejda to sama sie bardziej nakrecam i zaraz panika. :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć agunko. Te objawy, które opisujesz to najprawdopodobniej skutki uboczne Parogenu. W ulotce Parogenu jako skutki uboczne wymienione są m. in. nadmierna potliwość, niepokój i pobudzenie. Te objawy powinny ustąpić, albo przynajmniej się zmniejszyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogą trwać do kilku tygodni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Zajrzyj do indeksu leków. Tam masz opinie dotyczące leków. Większość skutków ubocznych parogenu powinna cofnąć się w czasie krótszym niż miesiąc. Jednak co człowiek to reakcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten lek jest biezpieczny i dobry? Bardzo sie boje lekow tego typu do tego jeszcze sie naczytalam na forach jak on dziala na poczatkach leczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli Parogen mogl nasilic objawy choroby? Bo tak jak pisalam na poczatku mialam takie ataki poty drzenie wirowanie w glowie leki uczucie ze zaraz padne balam sie wyjsc z dpmu do sklepu jezdzic mpk tragedia. Ale dwa miesiace temu jak zaczelam brac Rudotel i on mnie uspokoil duzo objawow ustapilo a ze to lek na krotka mete wiec z niego sxhodze i do tego biore ten parogen. Drugi dzien brania a te ataki znowu powaracaja ale juz nie z taka sila i nie tak czesto jak przed leczeniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktos z was bral ten Parogen i czy mial jakies skutki uboczne jezeli tak to po jakim czsdie one ustapily??? Jestem straszna panikara ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na początku miałem tylko mdłości, ale chyba przez to, że za dużo się ulotki naczytałem :) potem spoko, na tyle, że już drugi rok biorę ten specyfik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moze te leki to skutek braku dzialania juz rudotelu a nie skutki uboczne Parogenu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×