Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
skater

Czy to mogą być początki deprsji ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam 14 lat,martwi mnie ostatnio to co czuje,zawsze byłem wesoły,chciałem coś robić.Ostatnio zaczęłem uprawiać sport,stosować diete,jednak od kilku dni(2-4) czuje dziwny smutek,przygnębienie,brak chęci do życia,nigdy nie płakałem bez powodu dzisiaj się to jednak zdażyło-takie napady smutku miewam głównie po południu,rano i wieczorem wszystko wraca do normy,martwi mnie to czy to nie są początki depresji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Witam,mam 14 lat,martwi mnie ostatnio to co czuje,zawsze byłem wesoły,chciałem coś robić.Ostatnio zaczęłem uprawiać sport,stosować diete,jednak od kilku dni(2-4) czuje dziwny smutek,przygnębienie,brak chęci do życia,nigdy nie płakałem bez powodu dzisiaj się to jednak zdażyło-takie napady smutku miewam głównie po południu,rano i wieczorem wszystko wraca do normy,martwi mnie to czy to nie są początki depresji.

Witaj czy ostatnio w Twoim życiu coś się zmieniło?Takie dni gorszego samopoczucia ma każdy i to zupełnie w normie chyba żeby trwało dłuższy czas miesiąc,dwa wtedy już należy zwrócić się po pomoc.Może Ty w czasie tego uprawiania sportu zbyt forsujesz organizm i ta dieta?do tego zwyczajnie jesteś osłabiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nic się nie zmieniło,jednak zaczęłem szukać przyczyn w lekach,biore sporą ich ilość na alergię już 5-6 lat oraz rozszerzających oskrzela,przez długi czas chorowałem zwłasza w zime brałem duużo leków,zawsze czytałem ulotki i były tam skutki uboczne:depresja,jednak jest jeden lek a mianowicie Alermed który biore przez ponad 5 lat i jest tam wymienione w skutkach ubocznych depresja,stany lękowe itp może to mieć z tym związek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Nie nic się nie zmieniło,jednak zaczęłem szukać przyczyn w lekach,biore sporą ich ilość na alergię już 5-6 lat oraz rozszerzających oskrzela,przez długi czas chorowałem zwłasza w zime brałem duużo leków,zawsze czytałem ulotki i były tam skutki uboczne:depresja,jednak jest jeden lek a mianowicie Alermed który biore przez ponad 5 lat i jest tam wymienione w skutkach ubocznych depresja,stany lękowe itp może to mieć z tym związek ?

Tak oczywiście,że tak to mogą także być efekty uboczne leków .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×