Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nie umiem się wygrzebać z siebie i ze wszystkiego wokół


grizzle

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nigdy nie przypuszczałem, że będę o tym pisał na forum ale tak jak w tytule, nie umiem się wygrzebać a czas leci. Gdybym to pisał wczoraj to pewnie wyszedłby z tego misz masz ale jak zwykle to wkurzenie i zły nastrój (lekko powiedziane) przechodzi więc lepiej nawet że poczekałem.

 

Po kolei...nawet teraz czuję się głupio i nie wiem od czego zacząć. Nie wiem po prostu jak zacząć żyć a nie wegetować. Z zewnątrz czeka na mnie brak pieniędzy, jeden rodzic (do czego w sumie się już przyzwyczaiłem od lat, chyba, że to ma jakiś głębszy wpływ) z którym trudno mi się dogadać, nie, bez nałogów na szczęście, dom którym już rzygam bez masy podstaw, szkoła której mam także dość i niszczy wszelki dobry humor, głównie chodzi o kierunek który mnie nie obchodzi. Brak znajomych kompletny, dochodzi do tego, że w wakacje wychodzę raz na miesiąc i jestem blady, lekarz myśli że to coś z ciała nie wiedząc nawet ile już siedzę na czterech literach w domu, tak normalnie łapię brązowy odcień.